//
کدخبر: ۱۹۷۲۷۱ //

سکوهای تی تی منفجر شد!

ورود دنیزلی به زمین بنیان دیزل برای اولین بار با حضور هواداران رقم خورد و سبب شد تا سکوهای تی تی منفجر شود.

سکوهای تی تی منفجر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم معارفه بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتورسازی با حضور هواداران پرتعداد این تیم برگزار شد. آن ها که اغلب در ضلع جنوبی و شمالی استادیوم مستقر بودند، با حضور هر بازیکن او را مورد تشویق قرار می‌دادند. تشویق های بوندس لیگایی نیز به راه بودند و پس از این که گوینده اسم هر بازیکن را صدا می زد، هواداران نیز نام فامیلی اش را فریاد می زدند.

اما در لحظه ورود مصطفی دنیزلی، طرفداران به شکلی ویژه او را تشویق کردند. آن ها پیش از ورود سرمربی جدید، همه ایستادند و منتظر ورود دنیزلی شدند. پس از این که سرمربی قرمزپوش تراکتور وارد زمین شد، طرفداران با هیاهوی بیشتری او را تشویق کردند و با شعارهای ترکی استانبولی به مصطفی پاشا خوشامد گفتند.

نکته دیگر این که دنیزلی با سوی سکوهای تراکتوری رفت و به محبت های آن ها پاسخ داد. استقبالی که روز گذشته در تبریز از دنیزلی انجام شد پیش تر از هیچ مربی جدیدی شکل نگرفته بود و طبیعتا کار برای دنیزلی در چنین فضایی راحت تر خواهد بود.

یکی از اتفاقات جالب این بود که هواداران تراکتور با شعارهای مرسوم در فوتبال ترکیه از مصطفی دنیزلی حمایت کردند و این باعث شد تا در لحظاتی از سخنرانی این مربی، او با هواداران شوخی کند و به بگوبخند بپردازد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان