//
کدخبر: ۱۹۷۰۴۰ //

سکته مغزی پرسپولیس؛ خداحافظی اجباری سرخ‌ها با قهرمانی!

به نظر می‎رسد سرخ‌پوشان با بدترین شرایط چند سال اخیر خود فصل جدید را آغاز کنند.

سکته مغزی پرسپولیس؛ خداحافظی اجباری سرخ‌ها با قهرمانی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهایی که غول‌های فوتبال ایران مانند استقلال، سپاهان و تراکتور شرایط بسیار خوبی دارند و با آمادگی کامل خود را برای حضور در فصل آینده فوتبال آماده می‌کنند، باشگاه پرسپولیس هنوز در گیر و دار انتخاب جانشین مناسب برای برانکو سرمربی سابق خود است.

مدیران سرخ‌ها که چند روزی است که برای مذاکره با چندین سرمربی اروپایی در شهر استانبول ترکیه حضور دارند ، پیش از سفر اعلام کرده بودند که تا چهارشنبه سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد تا مسئولان این تیم باز هم بدقولی کرده باشند و نگرانی هواداران بیش از پیش شود.

الکساندر نوری، آنته چاچیچ، ماسیمو کاررا، ده‎بیاسی و لمونیس گزینه‌هایی بودند که مدیران پرسپولیس در استانبول با آن‌ها دیدار و مذاکره کردند اما در کمال ناباوری با هیچ کدام به توافق نرسیدند و دست خالی به تهران بازگشتند تا شرایط سرخ‌ها بسیار بد و گیج‌کننده شود.

از سویی دیگر در تهران چند ستاره‌ سرخ‌ها پس از جدایی برانکو قصد خروج از این تیم را دارند و اوضاع نابسمان پرسپولیس و رفتارهای نادرست مدیران باعث شده تا به فکر راه فرار باشند.

به نظر می‌رسد با این شرایط، تیم پرسپولیس فصل دشوار و کابوس‎واری را پیش رو خواهد داشت و به هیچ وجه نمی‌توان انتظار نتایج خوب از سرخ‌ها داشت. ناگفته نماند هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشخاصی از درون باشگاه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به تیم هستند و قصد نابودی پرسپولیس را دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان