//
کدخبر: ۱۹۶۸۵۸ //

فرشاد احمدزاده می‌تواند زیر فشارها دوام بیاورد؟

در شرایطی فرشاد احمدزاده به پرسپولیس برگشت که بین بازیکنان فعلی این تیم، 5 بازیکن سابقه جدایی کوتاه مدت دارند.

فرشاد احمدزاده می‌تواند زیر فشارها دوام بیاورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهم‌ترین خبر نقل‌وانتقالاتی این فصل، بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس بود. بازگشتی که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت. برخلاف مدیران این باشگاه، هنوز عده‌ زیادی از هواداران پرسپولیس او را نبخشیدند و معتقدند بازیکنی که در شرایط سخت و پنجره بسته این باشگاه را ترک کرد، نباید به پرسپولیس برمی‌گشت. سوالی که مطرح می‌شود این است احمدزاده می‌تواند زیر این فشارها دوام بیاورد و فصل پیش‌رو نمایش دلچسبی برای پرسپولیس داشته باشد یا نه. در تیم فعلی پرسپولیس 5 بازیکن دیگر هم در این سال‌ها این تیم را ترک کردند و دوباره خیلی زود برگشتند. البته هواداران این تیم موقع جدایی از برخی بازیکنان مانند نوراللهی و سیدجلال دلخوری نداشتند و آن‌ها هم بعد از برگشت حسابی گل کاشتند. عده‌ای دیگر مانند امید عالیشاه و سروش رفیعی هم نتوانستند جایگاه قبلی‌شان را پیدا کنند. 

امید عالیشاه: در شرایطی که پرسپولیس و تراکتورسازی برای کسب قهرمانی در رقابت بودند، عالیشاه پرسپولیس را ترک کرد و برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد. البته این انتقال برای او خوش‌یمن نبود و علاوه بر اینکه هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد، با نمایش ضعیفی که داشت نتوانست حمایت تبریزی‌ها را هم به دست بیاورد. عالیشاه مجموعا در دو بازی در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت که در دقیقه 30 یکی از این دو بازی هم به دلیل مصدومیت ادامه مسابقه با پرسپولیس را از دست داد. عالیشاه برای لیگ هجدهم دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشت. امید با وجود اینکه 5 پاس‌گل هم داد ولی هیچ‌گاه جایگاه قبلی‌اش را در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرد و بخاطر نیمکت‌نشینی‌های متوالی‌ مدتی رابطه‌اش با برانکو هم شکراب شده بود.

احمد نوراللهی: همراه با عالیشاه، شماره 8 پرسپولیس هم از این تیم جدا شده بود و برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود. البته نوراللهی خداحافظی با شکوهی داشت و پرسپولیس را با بازوبند ترک کرد. اتفاقی که فشار را از روی دوش او برداشته بود و در بازگشت به پرسپولیس هم بهتر از قبل بازی کرد. نوراللهی به قدری پیشرفت کرد که پیراهن تیم ملی را به دست آورد و در این فصل هم در نمرات سایت نود، بهترین بازیکن لیگ لقب گرفت.

سروش رفیعی: سروش رفیعی هم پرسپولیس را به مقصد الخور ترک کرده بود. البته رفیعی دلیل جدایی‌اش را خیلی منطقی و شفاف برای هواداران پرسپولیس شرح داده بود. رفیعی اعلام کرده بود آخرین سال‌هایی است که می‌تواند به تیم‌های حاشیه خلیج فارس برود و قرارداد مالی مناسب ببندد. رفیعی بعد از یک فصل به ایران برگشت، ولی بخاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس، راهی فولاد شد. سروش در فولاد اصلا در حد و اندازه‌های یک ستاره نبود و حتی در نیم‌فصل دوم که پیراهن پرسپولیس را به تن کرد هم شباهتی به شماره 7سابق این تیم نداشت.

حسین ماهینی: کاپیتان دوم پرسپولیس از لیگ دوازدهم که پیراهن پرسپولیس را پوشید تا به حال، فقط برای یک فصل و به دلیل خدمت سربازی این تیم را ترک کرد. ماهینی در آن یک فصل راهی ملوان بندرانزلی شده بود. ماهینی در بازگشت به پرسپولیس هم به نمایش نسبتا خوبش ادامه داد و حتی مدتی به اردوهای تیم ملی هم دعوت می‌شد.

جلال حسینی: در این سال‌ها کاپیتان نخست پرسپولیس هم دو فصل این تیم را ترک کرده بود. سیدجلال لیگ چهاردهم در الاهلی حضور داشت و در بازگشت به لیگ هم برانکو او را نخواست و به اجبار راهی نفت تهران شد. ولی جلال حسینی در بازگشت به پرسپولیس نمایش بی‌نظیری داشت و اطمینان را به خط دفاع این تیم برگرداند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان