//
کدخبر: ۱۹۶۴۵۹ //

بازیکنان ایرانی تراکتورسازی را دنیزلی انتخاب نمی کند

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی با نظر مستقیم خود دو بازیکن و دو دستیار خارجی برای تیمش جذب خواهد کرد.

بازیکنان ایرانی تراکتورسازی را دنیزلی انتخاب نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر،‌ از 28 خرداد ماه و با ورود مصطفی دنیزلی به ایران در شهر تبریز آغاز شد و سپس بعد از سه جلسه تمرین، با صلاحدید کادرفنی تمرینات این تیم تا روز چهارشنبه پنجم تیر ماه تعطیل شد.

در همین مدت زمان اندک حضور دنیزلی در تمرینات تراکتورسازی، این مربی صاحب‌نام در همان جلسه نخست،‌ دوسانتوس مدافع برزیلی و تازه وارد تراکتورسازی را از تیم کنار گذاشت و از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا قرارداد این بازیکن را به دلیل عدم آمادگی فسخ کنند. این اقدام دنیزلی باعث شد تا شایعاتی پیرامون سایر بازیکنان تازه وارد این تیم نیز مطرح شود و بر همین اساس شایعه شد، دنیزلی علاقه‌ای به برخی از بازیکنان جدید ایرانی تیمش ندارد. موضوعی که اصلاً صحت نداشت و فقط براساس نظر دنیزلی، قرار است این مربی بازیکنان جدید را در اردوی ترکیه زیر نظر بگیرد و سپس در مورد آنها نظر بدهد.

دنیزلی که همواره در انتخاب بازیکن سخت‌گیر است، طبق توافقاتی که با مسئولان تراکتورسازی داشته، در خرید بازیکنان ایرانی دخالت چندانی نخواهد داشت و این بازیکنان با نظر مالک باشگاه و کمیته فنی جذب خواهند شد، اما پس از حضور در تمرین، نظر نهایی را در مورد بازیکنان دنیزلی خواهد داد!

همچنین براساس همین توافق، قرار است سرمربی جدید تراکتورسازی دو بازیکن خارجی را با نظر شخصی خود به تیم بیاورد و علاوه بر این، یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بانان خارجی نیز در کادر دنیزلی حضور خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان