//
کدخبر: ۱۹۶۴۳۰ //

فرشاد احمدزاده: امروز خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم/ هواداران درکم کنند

هافبک تازه وارد پرسپولیس با عذرخواهی از هواداران این تیم، بابت اینکه فرصت دوباره‌ای برای جبران به دست آورده ابراز خوشنودی می‌کند.

فرشاد احمدزاده: امروز خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم/ هواداران درکم کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد احمدزاده، وینگر سابق پرسپولیس که در نقل و انتقال تابستان گذشته برای حضور در اروپا از این تیم جدا شده بود، بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت و دقایقی پیش در توافق با مسوولان این تیم قرارداد سه ساله خود را به امضا رساند.

احمدزاده درباره بازگشت دوباره به پرسپولیس گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم خوشحالی خودم را بابت این فرصت دوباره توصیف کنم. از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه‌ای می‌کنم که این فرصت را برایم شکل داد. برای بازگشت به پرسپولیس لحظه شماری می‌کردم و اکنون بیش از گذشته قدر این جایگاه و پیراهن را خواهم دانست.

وی ادامه داد: باید از هواداران پرسپولیس هم تشکر و البته عذرخواهی مجددی داشته باشم. البته از آنها می‌خواهم درکم کنند و حق را به آنها می‌دهم تا از من دلگیر باشند. اما این را باید بدانند که من به خاطر پول پرسپولیس را ترک نکرده بودم. همان زمان که برای حضور در فوتبال اروپا برنامه ریزی کرده بودم باشگاه و آقای گرشاسبی پیشنهاد 2 میلیاردی به من داده بودند اما من می‌خواستم تجربه و شانس لژیونر شدن را داشته باشم و قراردادم با باشگاه لهستانی 100هزار یورو بود که در آن زمان کمتر از 600 میلیون می‌شد. فکر نمی‌کردم که بچه‌های دیگر هم بخواهند جدا شوند و به همین خاطر با آقای برانکو هم صحبت کرده بودم و ایشان هم رضایت دادند که من برای پیشرفت راهی لهستان شوم.

وینگر سابق پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم. می‌دانم بسیاری این فرصت بزرگ که نصیب من شد تا بار دیگر شانس بازگشت را داشته باشند، نداشتند و باید از آن به بهترین شکل استفاده کنم. قول می‌دهم بهترین عملکرد را در فصل بعد داشته باشم و خیلی زود همه چیز را برای هواداران جبران خواهم کرد. مطمئن هستم با حمایت آنها بار دیگر شانس رسیدن به قهرمانی را خواهیم داشت و برای بهترین‌ها برای هواداران تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این مدت از سه تیم دیگر فوتبال ایران پیشنهاد داشتم و اکنون جا دارد از آنها هم بابت لطفی که داشتند تشکر کنم اما همانطور که گفته بودم گزینه اول و آخرم پرسپولیس بود و این فرصت را از آنها خواسته بودم تا در انتظار این فرصت بمانم. من خودم را جزیی از این خانواده می‌دانم و فکر کنم این موضوع را درک کنند که برایم سخت بود بخواهم به جای دیگری فکر کنم و بابت این لطف‌شان که درکم کردند تشکر می‌کنم.

احمدزاده در پایان گفت: هیچ بهانه‌ای ندارم و قبول دارم که باید فکر بیشتری برای تصمیماتم می‌کردم و فقط می‌خواهم درکم کنند که نه برای پول که برای فرصت پیشرفت به اروپا رفته بودم و اکنون هم آمدم تا همه چیز را در کنار آنها جبران کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان