//
کدخبر: ۱۹۶۳۳۶ //

استقلال برای انتخاب جانشین رحمتی به جمع بندی نرسیده است!

مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد هنوز برای انتخاب جانشین مهدی رحمتی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

استقلال برای انتخاب جانشین رحمتی به جمع بندی نرسیده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد غلامپور درمورد آغاز همکاری با آندره‌آ استراماچونی اظهار کرد: پس از معارفه آقای استراماچونی، یکی، دو جلسه با ایشان داشتیم؛ به نظرم با توجه به تجربه‌ای که دارند، تیم‌های بزرگی که بودند، شرایط جوانی و همچنین انگیزه‌ای که دارند، می‌توانند کمک زیادی به استقلال داشته باشند.

او ادامه داد: اگر شرایط باشگاه خوب باشد و مسؤولان بتوانند مهره‌های کلیدی مد نظر آقای استراماچونی را حفظ یا جذب کنند، تیم خوب و منسجمی برای فصل آینده خواهیم داشت.

مربی دروازه‌بانان استقلال با اشاره به اینکه حسین حسینی در این تیم مانده است، ابراز کرد: امیدوار هستیم حسینی سال خوبی در استقلال داشته باشد؛ ما نیز در کنارشان هستیم تا تجربیاتمان را به او و دیگر دروازه‌بانان استقلال انتقال دهیم تا این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

غلامپور با بیان اینکه جانشین مهدی رحمتی باید با نظر استراماچونی انتخاب شود، عنوان کرد: برای انتخاب دروازه‌بان جدید هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم؛ باید با آقای استراماچونی صحبت کنیم و شرایط گلرها را بگوییم؛ باید رصدهای لازم را انجام دهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد؛ آقای استراماچونی نظرمان را می‌گیرند ولی حتما ایشان هم پرس و جو کردند و پیگیر این مسئله بودند.

او ادامه داد: نمی‌شود گفت اسامی مختلفی که در رسانه‌ها مطرح شده صحبت دارد یا خیر ولی در تمرین فردا راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم و جلسه‌ای خواهیم داشت؛ فکر می‌کنم در هفته جاری دروازه‌بان جدید مشخص شود و به نتیجه نهایی برسیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان