//
کدخبر: ۱۹۶۱۷۵ //

شرط احمدزاده برای پرسپولیس

هافبک سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز و شلاسک وروتسواف لهستان احتمال دارد پرسپولیسی شود.

 شرط احمدزاده برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیش از خروج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ایران، او در نشستی که با ایرج عرب، مدیرعامل تیم داشت، فهرست بازیکنان آزاد و مدنظرش را تحویل مدیران باشگاه داد تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند. در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها از مذاکرات فرشاد احمدزاده با پرسپولیس خبر داده اند و احتمال دارد او پرسپولیسی شود.

پس از اینکه احمدزاده عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و در بیشتر بازی‌های این تیم بازی می‌کرد، با عقد قراردادی به لهستان رفت و به عضویت تیم شلاسک وروتسواف درآمد، اما در این تیم عملکرد خوبی نداشت و پس از یک فصل نا امید کننده قرار است به لیگ ایران بازگردد.

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس با او مذاکراتی انجام داده اند، اما قرار است با تایید سرمربی جدید، او قرارداد خود را امضا کند تا با یک رفت و برگشت بازهم پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

البته شنیده می‌شود تراکتورسازی تبریز نیز خواستار جذب این بازیکن است و باید دید احمدزاده ۲۶ ساله در پایان به چه تیمی خواهد پیوست. احمدزاده پیش از این نیز از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر داده بود و اکنون نزدیک‌تر به این باشگاه است.

البته پیشنهاد مالی تبریزی‌ها بهتر است، اما بعید به نظر می‌رسد در شرایط کنونی او شاگرد مصطفی دنیزلی در تراکتورسازی شود. پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای احمدزاده کمتر از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و باید دید ستاره سابق تراکتورسازی و پرسپولیس پیراهن سرخ کدام شهر را بر تن خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان