//
کدخبر: ۱۹۶۱۳۳ //

قائمی:مطیع تصمیمات سرمربی هستم

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا امسال در مقایسه با سال های قبل کمتر به کار گرفته می شوید، تاکید کرد که این نظر سرمربی است و من مطیع تصمیمات او هستم.


قائمی:مطیع تصمیمات سرمربی هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد قائمی شامگاه جمعه در پایان بازی تیم‌های ایران و پرتغال در پاسخ به سوال خبرنگار افزود: بازی کردن یا نکردنم نظر سرمربی است، من در اختیار تیم هستم و اولویت تیم است.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی گرفته شود مطیع خواهم بود، ادامه داد: در حال حاضر از آمادگی بالایی برخوردارم و در صورت صلاحدید و هر وقت نیاز بود بازی خواهم کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به بازی امروز در مقابل تیم پرتغال تصریح کرد: برای رسیدن به مرحله نهایی به این برد احتیاج داشتیم و توانستیم با کار گروهی عالی و آمادگی روحی روانی مطلوب سه امتیاز کامل بازی را بگیریم.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به این برد تماشاگران اردبیلی حمایت بی نظیری از تیم ملی داشتند، یادآور شد: دو سال پیش هم که بازی‌های انتخابی جام جهانی در اردبیل برگزار شد تماشاگران اردبیل تیم را به خوبی حمایت کردند.

قائمی تاکید کرد که باید قدردان این تماشاگران باشیم و امیدواریم دو بازی بعدی هم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد تا با دست پر از میدان خارج شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان