//
کدخبر: ۱۹۶۱۱۴ //

پورموسوی: پای تعهدم به تیم جوانان هستم

سرمربی تیم ملی جوانان اعلام کرد که در ادامه مسیر همراه با این تیم خواهد بود و امسال به عرصه باشگاهی و لیگ برتر باز نمی گردد.

پورموسوی: پای تعهدم به تیم جوانان هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

در فاصله بیش از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ نوزدهم، هنوز چند تیم مربیان قطعی خود را نشناخته اند و به دنبال این هستند که هر چه زودتر، مرد اول نیمکت تیمشان را معرفی کنند. به طور متقابل، برخی مربیان نیز کاندیداهای اصلی رسیدن به سرمربیگری این تیم ها هستند. یکی از این مربیان که صحبت از حضورش در لیگ برتر شنیده می شد، سیروس پورموسوی است.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره احتمال بازگشت خود به لیگ برتر گفت: من از دو سه تیم باشگاهی پیشنهادهایی دریافت کردم و جا دارد به همین دلیل از مسئولان این تیم ها تشکر کنم. اما موضوعاتی باعث شده به لیگ برنگردم که مهم ترینِ آنها، تعهد اخلاقی و حرفه ای به تیم ملی جوانان است. ما اینجا کاری را شروع کرده ایم و باید پای آن بمانیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی ادامه داد: ما از ابتدا هم می دانستیم که در این رده سنی، وضعیت مالی فوق العاده ای وجود ندارد و در مقایسه با لیگ برتر، پول کمتری اینجا هست. عامل مهمی که من را به سمت تیم جوانان آورد، شوق و انگیزه کار مجدد در رده های پایه بود و همچنین کسب تجربه در عرصه ملی. تنها امیدوار هستیم در ادامه هم مثل ماه های اخیر با حمایت فدراسیون روبرو شویم تا کار را با قدرت پیش ببریم.

او در مورد تورنمنت بین المللی روسیه که تیم جوانان ایران در آن حاضر شده بود، گفت: تورنمنت خوبی بود که از ابتدا هم می دانستیم نتیجه در آن اولویت ما نیست. در این مسابقات بازیکنان محک خوبی خوردند و ما هم به نتایجی درباره برخی از آنها رسیدیم. نیاز است که در اردوهای بعدی در بعضی پست ها تغییرات ایجاد کنیم. از آنجا که این نفرات از تجربه کافی برخوردار نیستند، در یک بازی بین المللی عملکردشان افت می کند و این یکی از مشکلات تیم ما است.

پورموسوی درباره برنامه های آتی تیم جوانان اظهار داشت: ما 2 اردو در تیر، 2 اردو در مرداد و 3 اردو در هر یک از ماه های شهریور و مهر خواهیم داشت. نیاز به بازی های دوستانه هم داریم تا قبل از تورنمنت اصلی که آبان ماه برگزار می شود، تیم به سطح آمادگی مطلوب برسد. چون بازی های آسیایی در تهران برگزار می شود، اردوهای ما نیز همگی در پایتخت خواهد بود.

وی افزود: در مورد بازی های دوستانه، باید تیم هایی را پیدا کنیم که شبیه به حریفان ما بازی کنند. به ویژه امارات که حتما نیاز داریم با تیمی مشابه آن روبرو شویم.

سرمربی جوانان ایران در مورد حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز گفت: فرهاد انتخاب شجاعانه ای انجام داد و در شرایطی که خیلی ها این پیشنهاد را رد می کردند، کار را قبول کرد. این انتخاب او البته نیاز به حمایت دارد و مسئولان باید پشت تیم امید بایستند تا نتیجه لازم در مسابقات پیش رو به دست بیاید. مجیدی خودش بازیکن بزرگی بوده و از این نظر می تواند رابطه لازم را با بازیکنان برقرار کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان