//
کدخبر: ۱۹۶۰۱۶ //

آخرین وضعیت این روزهای تراکتورسازی

سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که این تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر نیاز به بازیکن باکیفیت دارد.

آخرین وضعیت این روزهای تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی دنیزلی  در خصوص وضعیت این روزهای تراکتورسازی گفت: کار را شروع کرده‌ایم و تمرینات طبق برنامه جلو می‌رود ولی مسئله اصلی این است که تیم هنوز تکمیل نشده است. هنوز با نفرات کامل تمرین نمی‌کنیم، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته باید به تمرین اضافه شوند و البته چند بازیکن جدید هم باید جذب کنیم.

وی در خصوص اضافه شدن چند بازیکن خارجی به تراکتورسازی اظهار داشت: نیاز به جذب بازیکن داریم به همین دلیل سخت تلاش می‌کنیم تا نفرات موردنظرمان را جذب کنیم. کار ما از صبح شروع می‌شود و در این چند روز تا ساعت 5 صبح بیدار هستم تا فیلم بازی بازیکنان مختلف را ببینم. نکته مهم این است که باید بازیکن باکیفیت انتخاب کنیم. ما برای قهرمان شدن نیاز به بازیکن با کیفیت داریم.

دنیزلی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی در فصل جدید می‌تواند برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود گفت: الان در مقطعی هستیم که باید در خصوص هدف‌های فعلی صحبت کنیم. هدف ما تشکیل یک تیم خوب است و من دوست دارم با تیمِ کامل به اردو برویم تا نحوه آماده‌سازی تیم به بهترین شکل جلو برود. اگر تیم تکمیل شود و بتوانیم بازیکن باکیفیت جذب کنیم آن زمان می‌توانیم برای رسیدن به هدف‌هایمان امیدوار باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در ارتباط با جو فوتبالی شهر تبریز و استقبال هواداران عنوان کرد: من در این چند روز فرصت نکردم به سطح شهر بروم ولی می‌دانم که هواداران چه اشتیاقی دارند و چگونه تیمشان را دوست دارند. این جو بسیار خوب است و امیدوارم همه ما در کنار هم روزهای خوب و شیرینی را تجربه کنیم.

دنیزلی خاطرنشان کرد: باید از امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و رسول خطیبی تشکر کنم. آنها مثل برادر و پسرهای من هستند که تماس گرفتند و به من خوشامد گفتند. من هم برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان