//
کدخبر: ۱۹۵۹۲۲ //

استراماچونی:قول قهرمانی نه اما بازی زیبا را می‌دهم

استراماچونی:قول قهرمانی نه اما بازی زیبا را می‌دهم
به گزارش فرتاک نیوز،

آندرا استراماچونی سرمربی جدید آبی پوشان پس از امضای قرارداد با استقلال تهران گفت: تشکر ویژهای باید از مدیریت و هیات مدیره باشگاه کنم. دیروز خوش‌آمدگویی گرمی دیدم که امروز از دیروز هم بهتر شد. افتخار می کنم که در این جا حضور دارم و مسئولیت بزرگی به عنوان سرمربی استقلال دارم.همه تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد تازه کارم را در تهران شروع کردم و در حوزه های مختلفی باید کار کنیم که حوزه ورزش تازه یکی از آن هاست.

از سفیر ایتالیا تشکر می کنم

او ادامه داد: از سفیر ایتالیا تشکر می‌کنم. یکی از دلایلی که باعث شد تا این پیشنهاد را قبول کنم، رابطه خوب ایران و ایتالیا بوده است. من می‌دانم سختی‌هایی در ایران بعد ها تجربه خواهم کرد. فوتبال ایران و ایتالیا تفاوت‌هایی دارد و طبیعی است که هواداران و باشگاه از من بخواهند که ویژگی های فوتبال ایتالیا را در استقلال پیاده کنم.

قول قهرمانی نه اما بازی زیبا را می‌دهم

سپس او در در پاسخ به  سوال یک خبرنگار که از او پرسی آیا در جریان است که هواداران از او توقع قهرمانی دارند، پاسخ داد: من می‌دانم که استقلال 6 سال است که موفقیتی در لیگ نداشته است پس کار ما هم سخت است. تیم‌های بهتری از ما وجود دارند. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. چند تن از بازیکنان خارجی ما رفتند و یکسری بازیکن جدید به استقلال اضافه شدند. من دوست ندارم که قولی بدهم که نتوانم انجام دهم یعنی قول قهرمانی نمی دهم اما قول می‌دهم که سطح فنی استقلال را بهتر کنم تا استقلال روز به روز از قبل بهتر شود.

رحمان رضایی در کادر ما حضور نخواهد داشت

استراماچونی درمورد شناختش از فوتبال ایران پیش از حضور در ایران و دستیاران احتمالی‌اش که نام رحمان رضایی هم بین آن‌ها دیده شده، توضیح داد: باید بگویم که وقتی خطیر با من تماس گرفت، شناختی از فوتبال ایران نداشتم اما پس از آن تلاش کردم که درباره فوتبال ایران اطلاعاتی به دست بیاورم و با کمک مسئولان باشگاه این شناخت را بیشتر کنم. من همراه خودم سه دستیار حرفه‌ای آوردم. از باشگاه خواستم که یک مربی  دروازه‌بان و یک آنالیزور نیز به من معرفی کند. درباره رضایی باید بگویم که  به طور رسمی او در کادرفنی ما حضور ندارد اما از او تشکر می‌کنم.

بازیکنان تیم سبک بازی را مشخص می‌کنند

او در خصوص  سبک بازی استقلال با حضور خودش گفت: در ایتالیا می‌گویند  فیلمی که خیلی خوب باشد، فروش زیادی هم دارد. این بازی دفاعی است که باعث می‌شود شرایط خیلی خوب پیش نرود. تیم‌های من همیشه هجومی بازی کردند، اما برای انتخاب اینکه چگونه بازی کنیم، باید توانایی بازیکنان را ببینیم. تا شناخت پیدا نکنم، نمی‌توانم نتیجه‌ای بگیرم.

بازیکن خارجی به استقلال اضافه می شود

مربی ایتالیایی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان استقلال دارد، گفت: درخصوص بازیکنان داخلی فیلم  دیدم و گفتم که مهم این است که ببینیم در تمرین بازیکنان چگونه عمل می‌کنند. ما بازیکن خارجی نیز به تیم اضافه می کنیم اما معلوم نیست که ایتالیایی هستند یاخیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان