//
کدخبر: ۱۹۵۲۷۹ //

فرصت‌سوزی پرسپولیسی ها در خصوص علیپور

با وجود پیشنهاد یک باشگاه بلژیکی به علیپور به دلیل تعلل مدیران باشگاه پرسپولیس این احتمال وجود دارد که لژیونر شدن وی منتفی شود.

فرصت‌سوزی پرسپولیسی ها در خصوص علیپور
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه زولته وارخن بلژیک به صورت رسمی خواهان جذب علی علیپور مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس شده و طی درخواستی رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به دنبال جذب این بازیکن ۲۴ ساله ایرانی است.

این باشگاه بلژیکی در نامه مکتوبی که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده رقم خود برای جذب علیپور را ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده که از آنجایی که علیپور با پرسپولیس قرارداد دارد این پول می‌تواند کمک شایانی به باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس طی یک نامه رسمی به این درخواست باشگاه بلژیکی واکنش نشان داده و اعلام کرده که علیپور را تنها با پرداخت یک میلیون یورو به این تیم بلژیکی ترانسفر می‌کند. این اختلاف ۳۰۰ هزار یوروی باعث شده تا وضعیت علیپور برای حضور در لیگ بلژیک نامشخص باشد.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر وضعیت برانکو ایوانکوویچ هستند فرصت پرداختن به درخواست لژیونر شدن مهاجم خود را ندارند و علیپور که فرصت کمی برای پاسخ به این باشگاه بلژیکی دارد کماکان در وضعیت نامشخص قرار دارد. چرا که از طرف دیگر همه مسئولان باشگاه پرسپولیس به نوعی درگیر ماجرای برانکو و وضعیت او با پرسپولیس هستند.

به نظر می‌رسد بهتر است ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وضعیت مهاجم ۲۴ ساله خود را هرچه زودتر مشخص کند چرا که با ترانسفر این بازیکن به لیگ بلژیک این باشگاه می‌تواند درآمدزایی خوبی هم در این روزهای بی‌پولی انجام دهد.

33

34

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان