//
کدخبر: ۱۹۵۲۷۶ //

برای هدایت رم با کونته توافق کرده بودم

فرانچسکو توتی، مدیر محبوب و سابق باشگاه رم، در مورد توافق با آنتنیو کونته برای هدایت جالوروسی و البته منتفی شدن آن صحبت کرد.

برای هدایت رم با کونته توافق کرده بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

فرانچسکو توتی امروز در مصاحبه ای تند و طوفانی و بعد از حدود 30 سال فعالیت در باشگاه رم از کادر مدیریتی این باشگاه جدا شد. توتی در مصاحبه ای مدعی شد با کونته، سرمربی فعلی اینتر برای هدایت رم به توافق رسیده بود اما سرمربی ایتالیایی در ادامه تصمیم گرفته به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت دهد.

فرانچسکو توتی گفت: "من با کونته صحبت کرده بودم و او برای هدایت رم پاسخ مثبت داده بود اما در ادامه به اینتر رفت. من هیچ وقت با مائوریتسیو ساری برای هدایت رم  تماس نگرفتم و نمی دانستم اهداف و ارزیابی های وی چیست، ساری گزینه مورد علاقه ی فرانکو بالدینی بود.

البته ساری یک مربی بزرگ است که در ایتالیا عملکرد خوبی داشته اما در آن مقطی وی با چلسی قرارداد داشت. به هر حال این صحبت ها در حال حاضر بی اهمیت است و ما فقط باید در مورد شرایط فعلی صحبت کنیم.

سرمربی جدید رم؟ فونسکا باید محیطی آرام برای رسیدن به اهدافش مهیا کند. تا آنجا که من می دانم وی عملکرد خوبی در شاختار دونتسک داشت و می تواند در رم هم موفق باشد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان