//
کدخبر: ۱۹۵۲۷۲ //

بارسلونا،هدف اصلی گریزمان

آنتوان گریزمان با رد پیشنهاد منچستریونایتد نشان داد تنها خواهان انتقال به بارسلونا در تابستان پیش رو است.

بارسلونا،هدف اصلی گریزمان
به گزارش فرتاک نیوز،

گرچه به نظر می رسید انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی شده و حتی چند روز مدیران باشگاه اتلتیکومادرید نیز خبر از توافق طرفین در ماه مارس داده بودند، اما جوزپ بارتومئو امروز مدعی شد هنوز هیچ مذاکره ای با این ستاره فرانسوی انجام نداده تا شایعات در مورد آینده گریزمان افزایش یابد.

دیلی میل مدعی شد منچستریونایتد برای خرید آنتوان گریزمان وارد عمل شده و پیشنهادی 95 میلیون پوندی به وی ارائه داده اما مهاجم 28 ساله اتلتیکومادرید وی را رد کرده تا نشان دهد تنها خواهان انتقال به بارسلونا در فصل نقل و انتقالات است. یونایتد در گذشته و در دوران حضور ژوزه مورینیو در اولدترافورد نیز برای خرید آنتوان گریزمان اقدام کرده بود که در آن مقطع نیز پیشنهاد آنها رد شده بود.

گریزمان چند روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرد می داند فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد و علیرغم تکذیب مدیران بارسا، به نظر می رسد مقصد وی نوکمپ خواهد بود. دیروز نشریه کاتالونیایی اسپورت اعلام کرد دلیل تردید بارسلونا عدم تمایل بازیکنان بارسا به حضور گریزمان در رختکن است و در واقع بارتومئو باید از بین جلب رضایت بازیکنانش و جذب ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید یکی را انتخاب کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان