تاریخ انتشار: 1398/03/27 20:17
حواشی پایان‌ناپذیر؛ اینبار سرپرست پرسپولیس
کد خبر: 96489

جدایی برانکو، عصبانیت بشار، انتقال علیپور، پیشنهادهای بیرانوند و انفعال عجیب در نقل و انتقالات!

محسن خلیلی تنها کسی بود که امروز در میان هواداران حضور یافت و با آن ها صحبت کرد اما آن چه که بسیاری از رسانه ها منتشر کردند، صحبت های تحریف یافته او بود.
 جدایی برانکو، عصبانیت بشار، انتقال علیپور، پیشنهادهای بیرانوند و انفعال عجیب در نقل و انتقالات!

پس از 4 سالِ آرام و با ثبات، پرسپولیس حالا به حواشی مختلفی دچار شده و وضعیت بسیار سختی را تجربه می کند. جدایی برانکو، عصبانیت بشار، انتقال علیپور، پیشنهادهای بیرانوند و انفعال عجیب در نقل و انتقالات، شاید بخش کوچکی از مشکلات پرسپولیسی ها باشد که سبب شده هواداران این تیم خشمگین تر از همیشه، مطالبات خود را مطرح کرده و از مسئولان باشگاه پرسشگری کنند.

امروز آن ها در تجمعی خودجوش در مقابل باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند تا از وضعیت تیم محبوب خود مطلع شوند اما هیچ یک از اعضای هیئت مدیره در میان آن ها حضور نیافتند و مدیرعامل باشگاه نیز اصلا به محل کارش نرفت. معاونین و روابط مدیرعامل و روابط عمومی باشگاه نیز ترجیح دادند که کار را در سکوت خبری پیش ببرند اما در این میان سرپرست تیم پرسپولیس، برخلاف وظیفه اش در جمع پرسپولیسی های خشمگین حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

پس از این که خلیلی محل را ترک کرد، برخی رسانه ها با شیطنت های عجیب جو مسمومی را علیه آقای گل سابق قرمزها به وجود آوردند و ادعا کردند که خلیلی از توافق و مذاکره با علی دایی و افشین قطبی خبر داده است. این در حالی رقم خورد که سرپرست سرخ ها چنین ادعایی را نداشت و حتی پس از آن نیز دوباره در میان قرمزها حضور یافت و این موضوع را تکذیب کرد اما این بار همان رسانه ها ترجیح دادند که به موضوع ورود نکنند!

محسن خلیلی از زمان حضور در پرسپولیس، به عنوان یک سرپرست عملکرد خوبی داشته اما همیشه شایعات زیادی درباره او مطرح بوده است؛ شایعاتی بی پایه و اساس که شاید به خاطر جایگاه او در میان هواداران پرسپولیس و محبوبیت زیادش مطرح می شوند.

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس توان مذاکره با بازیکنان را ندارد و پاسخگوی آن ها نیست، خلیلی با برخی از بازیکنان فصل گذشته تماس گرفته و درباره تمدید با آن ها صحبت کرده تا حداقل فضا به شکلی باشد که بازیکنان قبلی از دست پرسپولیس نروند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxvbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی خیال هواداران را راحت کرد؛ برانکو در پرسپولیس ماندنی است+عکس