//
کدخبر: ۱۹۵۱۸۵ //

کاش این قدر عاقل نبودی آقای برانکو ایوانکوویج

کاش این قدر عاقل نبودی آقای برانکو ایوانکوویج
به گزارش فرتاک نیوز،

 اگر برانکو ایوانکوویچ صفحه توییتر داشت و در آن این سووال را مطرح می کرد که «منو به چی می شناسید؟» فقط یک کلمه می نوشتم؛ به عقل …برانکو ایوانکوویچ اصولا مربی عاقلی است، احساسی نیست، کنش های زندگی‌اش همه هدفمند و معقول است. حتی وقتی آن ویدئو را نگاه می کنم که دارد با صدهزار نفری که ایسلندی می رود که دارند نامش را فریاد می زند، باز هم صورتش آرام است و بدون هر ذوق زدگی که هرکسی در آن جایگاه دچار شود.

اگر برانکو مربی احساسی بود و در همه این سال ها برای ما مثل « رامبد جوان » احساس رو می کرد که من همه شما را نامتعارف دوست دارم و کنش متقابل بین او و هوادارانش بر مبنای کلام قشنگ و رفتار برون گرایانه بود ، حالا بیشتر برای این خداحافظی عاقلانه می شد بر برانکو خرده گرفت. خداحافظی او درست مثل نتیجه گرفتنش بود ، یک کار تکنیکال و فنی …بندی در قرارداد ، نامه های حقوقی و فسخ! از او غیر او انتظار نمی رفت، چرا به هوادار نگفته بود، طبیعی است که هر چیزی غیر از این باعث به هم خوردن نظم قانونی می شد ، این کار تکنیکی بود ، فنی بود، حقوقی بود ،کاش برانکو این قدر عاقل نبود ، کاش می شد لااقل عاشقانه تر با او وداع کرد.

…برانکو همین است، عاقل است، محاسبه گر است، او این قدر عاقل هست که نخواهد ما را سیاه کند، منت سرمان بگذارد، دعوا کند و برود، او پوپولیست بودن را بلد نیست، او مسیر قانونی را طی می‌کند، او می توانست برگردد تهران و شلوغ کند و برود وقرارداد الاهلی را رو کند، اما خب او برانکو ایوانکوویچ است، شاید این راه بهتر نیست اما راه او است.

اگر این بر سر این جمع بندی توافق کنیم که برانکو عاقل است و عقل محاسبه گرش در این سال ها پرسپولیس را به سه قهرمانی در لیگ ، یک قهرمانی در جام حذفی، نایب قهرمانی آسیا و …رسانده ، آن وقت می توانیم به همین عقل اطمینان کنیم که مثل همه تفاوت پیشنهای تقریبا دو برابری را می فهمد ، آن هم در لیگی که حتما پولت را می دهند و نیازمند اعلام حساب و جذب اعانه نیست . اگر برانکو را صاحب همان عقلی بدانیم که انتخاب هایش مجاب کننده است؛ می توانیم تصور کنیم که او هم می داند، او و پرسپولیس اکنون به جایی رسیده اند که حتی نایب قهرمانی و حتی گاهی گل خوردن برایش باخت می نویسند ، او از سطح توقع آگاه است و شاید رفتن را علاج دیده است.

او هم شاید می داند که به زحمت سندروم سال سوم را رد کرد ، سال چهارم اما بالاتر از سندروم است و خیلی مصیبت خواهد داشت، برای همین است که تصمیمی عاقلانه گرفت که برای کسانی که او را عاشقانه دوست دارند ، بسیار سخت است و می گویند :«کاش این قدر عاقل نبودی آقای برانکو ایوانکوویچ»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان