//
کدخبر: ۱۹۴۹۳۸ //

وریا غفوری، مهمترین بازیکن استقلال برای تمدید

مدافع راست استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز تکلیفش با آبی ها مشخص نشده است و مدیران این باشگاه در تلاش هستند قرارداد او را تمدید کنند.

وریا غفوری، مهمترین بازیکن استقلال برای تمدید
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری سه فصل در استقلال حضور دارد و در یک فصل و نیم حضور شفر در این تیم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود اما او با پایان لیگ هجدهم قراردادش با آبی ها به پایان رسیده است  و مدیران این باشگاه در تلاش هستند قرارداد او را هرچه زودتر تمدید کنند.

غفوری اولین بازیکنی بود که از باشگاه برای تمدید قرارداد پیشنهاد دریافت کرد و مدیران استقلال تلاش کردند قرارداد او را پیش از برگزاری اردوی تیم ملی تمدید کنند اما پیشنهاد مالی این باشگاه پایین تر از حد انتظار مدافع فصل گذشته آبی ها بود و به همین دلیل همه چیز به بعد از بازگشت او از اردوی تیم ملی موکول شد.

وریا غفوری در مذاکرات اولیه خود دلخوری از یکی از مدیران استقلال داشت و به همین دلیل کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه مامور شد تا این بازیکن را راضی به ماندن در جمع آبی پوشان کند. منزوی روز جمعه با وریا غفوری تماس گرفت و صحبت های اولیه را با این بازیکن انجام داد و حالا قرار است این بازیکن برای مذاکره مجدد ظرف یکی دو روز آینده در باشگاه استقلال حاضر شود.

در این بین به نظر می رسد مدیران استقلال باید هرچه زودتر تکلیف وریا غفوری را روشن کنند تا این بازیکن هم از همان ابتدا در تمرین های این تیم حاضر شود و هم پیشنهاد خوبی که از یک تیم مدعی لیگ برتری دریافت کرده است منجر به جدایی اش از جمع آبی پوشان نشود.

در روزهایی که پاتوسی به احتمال زیاد از استقلال جدا می شود، مهدی رحمتی در آستانه عقد قرارداد با پدیده قرار گرفته، چشمی می خواهد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد و البته صیادمنش راه لیگ ترکیه را در پیش گرفته است تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی برای آبی ها بسیار مهم است که در این بین یکی از مهمترین این بازیکنان وریا غفوری خواهد بود، بازیکنی که در سال های گذشته نمایش خوبی در ترکیب آبی ها داشته است.

البته به نظر می رسد خود وریا غفوری هم علاقه دارد در استقلال بماند و با برطرف شدن بعضی از موارد قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان