//
کدخبر: ۱۹۴۴۴۱ //

سیاوش یزدانی از سپاهان خداحافظی کرد

مدافع سپاهان اعلام کرد به پایان کارش با این باشگاه رسیده و فصل آینده در تیم دیگری حضور خواهد داشت.

 سیاوش یزدانی از سپاهان خداحافظی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش یزدانی که پس از سه فصل بازی در پیکان، در دو سال گذشته برای سپاهان به میدان رفت و یکی از مهره‌های ثابت این تیم بود، با پایان لیگ هجدهم شایعه جدایی‌اش از جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی شنیده می‌شد که دقایقی قبل این مدافع خبر قطع همکاری خود با سپاهان را تایید کرد.

یزدانی که در دو فصل اخیر 51 بازی برای سپاهان انجام داده بود، با انتشار پیامی در اینستاگرام خبر جدایی‌اش از این باشگاه را اعلام کرد و نوشت:

«اول از همه به خاطر برخی اتفاقاتی که در فصل پیش از جانب من رخ داد، یک عذرخواهی قلبی بدهکارم. من همیشه یاد گرفته‌ام نسبت به تیمی که بازی می‌کنم تعصب داشته باشم، و این امر باعث شد که در بعضی جاها به خاطر فشار زیاد و حساسیت عجیب بازی‌ها، حرف‌ها و حرکت‌هایی انجام دهم که دور از شخصیت واقعی من است، و جا داشت الان، قبل از شروع فصل جدید این مطلب را بازگو کنم، دوم یک تشکر ویژه از مردم اصفهان، بخصوص هواداران تیم خوب و اصیل سپاهان دارم، تیمی که من با عشق و با تمام وجود، خودم را فدایش کردم.

در دو فصل گذشته هر طور که بود، خودم را در جلوی حواشی و اتفاقات مختلف قرار دادم تا هوادار، بار دیگر معنی غیرت و تعصب را تجربه کند و امیدش به این تیم محبوب صد چندان بیشتر از قبل شود. سپاهانی که گذشته خوب و پایه فوتبال من است.

همیشه برای من در فوتبال، پول و مبلغ قرارداد اولویت چهارم و پنجم در انتخاب تیم بوده و خواهد بود و مهم‌ترین مسئله در این امر پیشرفت و رسیدن به اهداف و آرزوهای دوران نوجوانی بوده که سپاهان سکوی پرتاب مناسبی برای من بود و همچنان می‌توانست باشد. من در روز جلسه از باشگاه سپاهان تنها یک خواسته داشتم و آن هم قبول بندی جهت انتقال به یک تیم اروپایی در بازه زمانى فقط یک هفته. رفتن از باشگاه سپاهان به یک تیم اروپایی، برای من بازیکن، با ۲۷ سال سن شروع دوران جدیدی از زندگی حرفه‌ام می‌تواند باشد که متاسفانه در این زمینه با مسئولین باشگاه به توافق نرسیدیم.

ولی بازهم از تک تک مسئولین باشگاه سپاهان و کادر فنی این تیم بالاخص امیرخان قلعه‌نویی به خاطر این همه عشق و محبت در طول این دوران پر فراز و نشیب بسیار سپاسگزارم، دلم برای تک تک ثانیه‌هایی که با هم تیمی‌های خود در این تیم دوست داشتنی داشتم، تنگ می‌شود، و امیدوارم در این زمانی که با هم بودیم، همه هواداران، مسئولین، بازیکنان و کادر فنی از رفتار و نحوه عملکردم رضایت کامل داشته و با قلبی سرشار از عشق، چشمی پر از اشک، و فکری سر شار از تردید از همه شما عزیزان خداحافظی میکنم و امیدوارم روزی بتوانم دوباره با بازی کردن در این تیم، قدردان این همه لطف و محبت بی منت دوستان باشم.

دوستون دارم و همیشه در قلبم خواهید ماند.»

پیامی که سیاوش یزدانی منتشر کرده، نشان می‌دهد تقریبا انتقال او به باشگاه اروپایی منتفی شده و احتمالا این مدافع میانی راهی یک تیم ایرانی شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان