//
کدخبر: ۱۹۴۳۱۸ //

جذب گریزمان؛یونایتد بار دیگر شانس خود را امتحان کرد

با وجود اعلام مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید مبنی بر قطعی شدن انتقال گریزمان به بارسلونا، روزنامه سان می‌گوید منچستریونایتد قصد دارد در آخرین لحظات بار دیگر شانس خود را برای جذب او بیازماید.

جذب گریزمان؛یونایتد بار دیگر شانس خود را امتحان کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دیروز اعلام شد که مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکو مادرید تایید کرده که آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی این تیم به باشگاه بارسلونا خواهد پیوست. این خبری بود که از قطعی شدن روند انتقال گریزمان به تیم کاتالان خبر می‌داد. ولی حتی بعد از منتشر شدن این اخبار، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه منچستریونایتد همچنان از احتمال جذب گریزمان ناامید نشده و قصد دارد در آخرین لحظات بخت خود را برای جذب او بیازماید و به اتلتیکو مادرید پیشنهادی 95 میلیون پوندی ارائه دهد.

علاقه شدید منچستریونایتد به جذب گریزمان از آن رو است که مدیران یونایتد می‌دانند به زودی روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و پل پوگبا، ستاره فرانسوی خود را از دست خواهند داد.

از سوی دیگر صحبت‌های گریزمان بعد از پیروزی فرانسه بر آندورا در رقابتهای انتخابی یورو2020 عاملی بوده که منچستریونایتد را امیدوار کرده است. بعد از پیروزی 4-0 فرانسه در مقابل آندورا که سه‌شنبه شب برگزار شد، گریزمان در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم در لالیگا خواهم ماند یا نه". این حرف گریزمان مدیران یونایتد را امیدوار کرده که شاید ستاره فرانسوی تمایل دارد اسپانیا را ترک کند و فوتبال را در کشوری دیگر دنبال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان