//
کدخبر: ۱۹۳۶۲۵ //

از استقلال صحبت‌هایی با من شد؛ قصد جدایی ندارم!

مدافع تیم فوتبال پدیده گفت که از استقلال پیشنهاد داشت، ولی در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند.

از استقلال صحبت‌هایی با من شد؛ قصد جدایی ندارم!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین مرادمند درباره تمدید قراردادش با پدیده شهر خودرو گفت: چند سال است که اینجا بازی می‌کنم و خوشحالم که دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد. چند پیشنهاد خوب داشتم و هیچ صحبتی هم در مورد این پیشنهاد‌ها انجام ندادم، چون دنبال بازارگرمی نبودم. از استقلال هم صحبت‌هایی با من انجام شد، ولی دوست داشتم در پدیده بمانم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با اینکه از چند تیم خوب ایران از جمله استقلال پیشنهاد داشتم، ولی هیچ وقت دوست نداشتم این مسائل را رسانه‌ای کنم.

وی عنوان کرد: در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم در لیگ برتر قهرمان شویم. یحیی گل‌محمدی تاثیر بسیار زیادی در تیم ما داشت و از زمانی که آقای حمیداوی آمد، مشکلات مالی برطرف شد. حالا تیم ما ثبات دارد و باشگاه هم دنبال این است که یک تیم قوی را راهی مسابقات فصل جدید کند. تیم ما قطعا در فصل آینده هماهنگی بیشتری خواهد داشت و حتی قوی‌تر از سال گذشته خواهیم بود.

مرادمند اظهار داشت: در فصل جدید این شانس را داریم تا قدرت خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا هم نشان دهیم و در این میان نیاز مبرمی به حمایت هواداران و مردم خوب مشهد داریم. امیدوارم در هر ۳ جام نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. با حضور نفراتی مثل گل‌محمدی، حمیداوی و سرآسیایی یک تیم خوب برای فصل جدید بسته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان