//
کدخبر: ۱۹۳۵۷۳ //

رقم پیشنهاد الاهلی به برانکو لو رفت

یک رسانه کروات نوشت که باشگاه الاهلی عربستان برای جذب برانکو پیشنهاد ۴ میلیون یورویی ارائه داده است.

رقم پیشنهاد الاهلی به برانکو لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اینکه صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد و نوشت باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده است و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، سبب شد تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی سرمربی کروات شان باشند، اما مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.

سپس رسانه الریاضیه عربستان با انتشار خبری نوشت، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تأمین منابع مالی لازم، قرارداد بعدی برانکو ایوانکوویچ امضا و زمینه حفظ و ادامه همکاری با او فراهم خواهد شد. این در حالی است که این سرمربی کروات در فهرست نامزد‌های تیم الاهلی جده قرار داشت و ادامه داد که پرسپولیس با انتشار بیانیه اخیر سعی کرد هوادارانش را از ترس خروج برانکو ایوانکوویچ خارج کند. او یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما این باشگاه پیشنهاد امضای قرارداد طولانی مدت پس از توافق‌نامه اخیر برای پرداخت بدهی‌هایش را ارائه کرده است.

حال یک رسانه کروات ساعتی پیش با انتشار گزارشی نوشت که باشگاه الاهلی عربستان برای جذب برانکو پیشنهاد ۴ میلیون یورویی ارائه داده است، اما به جز مربی کروات گزینه‌هایی دیگری نیز دارد.

لازم به ذکر است، برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیرش در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است.

حال باید دید مرد کروات با یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو برای لیگ نوزدهم در پرسپولیس خواهد ماند یا به لیگ عربستان و الاهلی می‌رود؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان