//
کدخبر: ۱۹۳۵۵۴ //

برانکو تنها گزینه پرسپولیس است!

سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در اجتماع تماشاگران درجلوی دفتر این باشگاه به سوالات بعضی ازهواداران این تیم پاسخ داد.

برانکو تنها گزینه پرسپولیس است!
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز را باید درواقع روز اعتراض بنامیم. چرا که هواداران و طرفداران دو تیم پایتخت از صبح امروز در اطراف دفتر باشگاه تجمع کردندو مطالباتشان رادرقالب کاغذ های آ چهار به سمع و نظر مسئولان هر دو باشگاه رساندند. اما در این بین طرفداران باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه اجتماع مسالمت آمیز آنها جلوی در اصلی وزارت ورزش و جوانان با برخورد غیر قابل قبول نیروی انتظامی به پایان رسید، راهی دفتر اصلی باشگاه شدند تا حد اقل آنجا صدایشان را به گوش مدیران برسانند.

بعدازاینکه مجیدی (معاون ایرج عرب) تعدادی از هواداران را به سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس راه داد و سعی کرد به سؤالات و شائبه هاییکه در خصوص رفتن برانکو ایجادشده است توضیح دهد، رفته‌رفته جمعیت رو به فزونی گذاشت و پشت در باشگاه شلوغ شد تا اینکه محسن خلیلی سرپرست باشگاه از راه رسید و در میان ازدحام جمعیت پاسخ‌گو سؤالات مردمی شد که در پشت در باشگاه مطالبه‌ای جز ماندن برانکو ایوانکویچ نداشتند.

خلیلی در ابتدا با اشاره به اینکه تحت تأثیر کانال‌های فضای مجازی قرار نگیرند گفت: «پرسپولیس دشمن زیاد دارد و این موضوع را دیگر همه می‌دانیم . لازم نیست تعصبم را به شماها نشان دهم من  برای این تیم بازی کرده‌ام و به این تیم عرق‌دارم، هیچ‌کدام از شماها که در این هوای گرم اینجا تشریف دارید لازم نیست تعصب خودتان را به من نشان دهید. در این گرما آمدید اعتراض کنید و نگرانی خودتان را نشان دهید. پرسپولیس سه سال است که صدر جدول است و سه سال است که قهرمان است و هر فصل هم از ابتدا در فضای مجازی بوق و کرنا می‌کنند و فریاد سر می‌دهند که چه شد و چه نشد؟ اما درنهایت دیدم که چه اتفاقی افتاد و این ما بودیم که قهرمان شدیم. الآن هم همان است.»

وی در ادامه افزود: «تیم بدون هیچ مشکلی رفته است و با اوج خستگی قهرمان شده و جام حذفی را هم گرفته (یکی از هواداران  در این لحظه می‌گوید دستتان را می‌بوسیم) که محسن خلیلی در جواب او اشاره می‌کند: لازم به این‌جور کارها نیست و فقط حرف من را قطع نکنید. برای ما و کسانی که در آنجا (اشاره به ساختمان باشگاه) نشسته‌اند تنها خوشحالی شماها اهمیت دارد. خوشحالی شما برای کسانی که در این ساختمان کار می‌کنند و برای من که جایی دیگر در تیم خدمت می‌کنم در اولویت است.»

 مهاجم اسبق پرسپولیس و سرپرست کنونی باشگاه همچنین در خصوص درامد باشگاه تأکید می‌کند: «در مورد درامد باشگاه و در مورد قراداد برانکو و بازیکنان چون از وسط راه به تیم اضافه‌شده‌ام اطلاع چندانی ندارم. امروز که آقای عرب توضیح دادند گفتند که 61 میلیارد از طرف اسپانسر باشگاه به تیم تعلق‌گرفته است و پول قرارداد برانکو چیزی حدود 25 میلیارد شده است. (یکی از هواداران از خلیلی کی پرسد "اینکه می‌گویند درآمد 103 میلیارد است پس چیست) خلیلی به‌عنوان سرپرست باشگاه می‌گوید: «ببینید که این اخبار را چه کسی به شما می‌دهد. آیا می‌دانید که سندیت دارد؟ یک موقع من شنیدم که کانال پرسپولیس در دست یک استقلالی است.»

یک موقع هست که هوادار تحت‌فشار می‌آید یک‌حرفی را می‌زند درحالی‌که  نمی‌داند که با این‌گونه صحبت‌ها تمرکز تیم را هم بر هم می‌ریزد. این را بدانید که خود آقای عرب به‌هیچ‌وجه دوست ندارد از باشگاه برود. خود آقای برانکوهم دوست ندارد که از پرسپولیس برود. وقتی یک حرف مضحکی در یک کانال زده می‌شود و دنباله آن پست‌ها و استوری های زیادی می‌دهند معلوم است که آن مسئله برنامه‌ریزی‌شده است. هر سری یک تیر هوایی زده می‌شود و می‌خواهند ترکشی به یکی از اعضای باشگاه اصابت کند.»

 خلیلی درباره اتفاقات بازی مقابل سپاهان در جام حذفی نیز تأکید کرد: « در اصفهان من در جلسه پیش از بازی عنوان کردم که طبق معمول همیشه حدود ده درصد کل ورزشگاه به‌صورت سکوهای پایینی و بالایی باید برای ما که میهمانیم در نظر گرفته شود. درصورتی‌که سپاهانی‌ها فقط سکوهای پایه‌ی را به هواداران ما اختصاص دادند. من به یگان گفتم که تماشاگران ما بیرون هستند و از آن‌ها خواستم درِ سکوهای بالا را باز کردند که باعث شد که پرسپولیسی‌ها به سکوهای طبقه دوم بالای دیگر پرسپولیسی‌ها حاضر در وززشگاه  منتقل شوند. بعداز از اینکه خیالم از این بابت راحت شد به داخل رختکن رفتم. اما من ادمی نیستم که استوری بگذارم و فیلم بگیرم که ببینید مردم من چه‌کاری کردم. وظیفه من دران لحظه همان بود و من موظف بودم که این کار را انجام بدهم.»

وی درباره کانال‌های هواداری که ایجاد تشویش در بین طرفداران می‌کنند هم تصریح کرد: «این مسائلی را هم که شماها مطرح می‌کنید مربوط به کارهایی است که مختص بخش حقوقی باشگاه است. تمام مصاحبه هایی که در اینستاگرام توسط بچه‌های ما در فضای مجازی عنوان می‌شود را توسط بخش حقوقی باشگاه در حال پیگیری است ولی در ید اختیارات من نیست که بخواهم ورود کنم. اینجا هم چارتی دارد و هر کس دارد به‌خوبی کارش را انجام می‌دهد. هیچ‌کسی حتی خود شماها دوست ندارید کسی در کارهای شما دخالت کند.

یکی از هواداران با انتقاد از پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه می‌گوید: «پرسپولیس در کل فقط 10 پِیج دل سوز داشت که مدیر رسانه‌ای تیم آقای پندار خمار لو تمام آن پیج ها را بلاک کردند. گناهشان تنها این بود که بدون هچ توهینی از بعضی از تصمیمات گله کردند.

 خلیلی در ادامه گفت: «من مسئول تیم هستم. سرپرست تیم اسمش روی خودش است هر مشکلی که در رابطه ساختار تیم، بازیکن، برنامه ریزی، بلیت گرفتن و هتل بچه‌ها اگر کمبودی مشاهده کردید من پاسخگو هستم و اگر غیرازاین باشد باید انتقاد را متوجه شخص دیگری کنید. اما مطمئن باشید همه در باشگاه زحمت خودشان را می‌کشند.

خلیلی درحالی‌که جمعیت فشار زیادی را آورده بودند و در هنگام ورودش به باشگاه با صدایی بلند فریاد زد گفت: «من لُب کلام را بگویم و بروم. همان‌طور که آقای عرب گفتند اولویت اول و اولویت دوم و اولویت سوم برانکو است و هیچ گزینه هم نبوده و نیست و وقتی‌که او این حرف را می‌زند بدانید تمام تلاش‌ها برای همین منظور صورت می‌گیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان