//
کدخبر: ۱۹۳۳۹۲ //

سرمربی تیم ملی ترکیه:عالی کار کردیم، خدا هم کمک کرد

شنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه بعد از پیروزی 2-0 ترکیه مقابل فرانسه گفت شاگردانش پیروزی بزرگی بدست آورده‌اند ولی نباید درباره این پیروزی بیش از حد اغراق شود.

سرمربی تیم ملی ترکیه:عالی کار کردیم، خدا هم کمک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی ترکیه دیشب در چارچوب رقابتهای گروه H مقدماتی یورو2020 در شهر قونیه میزبان فرانسه، قهرمان جام جهانی، بود. ترکیه در این بازی موفق شد با گلهای کان آیهان و جنگیز اوندر، ستارگان فرانسوی را شکست داده و با 9 امتیاز از سه بازی در صدر گروه H بایستد.

بعد از پیروزی بزرگ ترکها مقابل قهرمان دنیا، شنول گونش، سرمربی ترکیه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این تیم ملی وظیفه دارد که هم مردم ترکیه را شاد کند و هم به آنها امید بدهد. همه بازیکنان تیم امروز هر چه در توان داشتند رو کردند. هواداران هم بی‌نظیر بودند. همه تمرکز کامل داشتند و با نظم بازی کردند. در شرایط فوق‌العاده ورزشگاه همه بازیکنان ترکیه یکدل و مثل یک تیم واحد عمل کردند و خدا هم به ما کمک کرد".

گونش در ادامه صحبتهایش گفت:" ما امشب خوب کار کردیم. اگر یک گل می‌خوردیم ممکن بود روند بازی برگردد ولی ما نظم و انضباط تیمی‌مان را از دست ندادیم. در تمام دقایق بازی با عقل حرکت کردیم و هیجانی که داشتیم را در مسیر درست مورد استفاده قرار دادیم. برای بازی بعدی زمان کمی در اختیار داریم و فارغ از نتیجه این بازی، رقیب ما حالا ایسلند است".

سرمربی ترکیه در ادامه صحبتهایش گفت:" فرانسه بعد از مدتها در این بازی مقابل ما شکست خورد. این اولین شکست فرانسه در سال 2019 بود. ولی این بازی دیگر تمام شده و حالا همه حواس ما به بازی ایسلند است. اگر در زمین آنها پیروز شویم امتیاز بزرگی بدست خواهیم آورد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۳۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان