//
کدخبر: ۱۹۳۳۵۰ //

ساوت‌گیت:امیدوارم مقابل سوئیس اشتباه نکنیم

گرت ساوت‌گیت امیدوار است تیمش در بازی رده‌بندی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا عملکردی بهتر از جدال نیمه‌نهایی داشته باشد.

ساوت‌گیت:امیدوارم مقابل سوئیس اشتباه نکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی تیمش مقابل سوئیس در جدال رده‌بندی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از بازیکنانش خواست اشتباهات بازی نیمه‌نهایی با هلند را  تکرار نکنند.

 سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره گفت: با امیدواری فراوان راهی بازی رده‌بندی می‌شویم. حداقل این جدال می‌تواند یک بازی دوستانه مناسب باشد. امیدوارم در این بازی برخلاف جدال با هلند در خط دفاعی اشتباهی مرتکب نشویم.

او در ادامه افزود: استونز می‌داند با وجود اشتباهات اخیر کاملا تحت حمایت من است. می‌دانم از او انتقاد خواهد شد اما او پایان دشواری در فصل اخیر داشت؛ جایی که نتوانست در باشگاهش به طور منظم بازی کند. استونز بهترین مدافع ماست. جان کیفیت و پتانسیلی عظیم برای بهتر شدن دارد. با این حال در مقطع پایانی فصل آنقدر کم بازی کرد که طراوت و ریتمش را کمی از دست داد و البته شرایط بازی با هلند و خستگی دیگر بازیکنان در اتفاقات رخ داده بی تاثیر نبود.

ساوت‌گیت در پایان افزود: باید ببینیم وضعیت استونز در سیتی به چه شکل خواهد بود. در ابتدای فصل او در همه بازی‌های بزرگ به میدان می‌رفت اما در پایان فصل این اتفاق نیفتاد. زوج خط دفاعی یکی از تصمیمات دشواری بود که این بار باید می‌گرفتیم. جو گومز تنها 2 روز در کنار ما بود و  هم مدت‌ها بازی نکرده است. مایکل کین هم تجربه حضور در چنین میادینی را ندارد. بنابراین به نظرم استونز و مگوایر بهترین مدافعان ما هستند. وظیفه من به عنوان مربی هم این است که در لحظات دشوار از آن‌ها حمایت کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان