//
کدخبر: ۱۹۳۲۵۵ //

سوپراستار خارجی که استراماچونی به استقلال می‌آورد +عکس

باشگاه استقلال پس از معرفی سرمربی جدید خود حالا وارد بازار نقل و انتقالات شده است.

سوپراستار خارجی که استراماچونی به استقلال می‌آورد +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 همانطور که انتظار می‌رفت آندره‌آ استراماچونی از سوی امیرحسین فتحی رسما به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد تا نگرانی هواداران پرشمار آبی تا حد زیادی برطرف شود. اما این تیم برای جبران زمان از دست رفته قصد دارد فورا وارد بازار نقل و انتقالات شده و بازیکنان مدنظرش را برای فصل آینده جذب کند.

پس از مطرح شدن نام فدریکو کاسارینی پیرامون استقلال و مذاکرات ابتدایی سرمربی ایتالیایی با هم‌وطنش حالا خبر از یک بازیکن با کیفیت دیگر رسیده است. اِلدِر سیویچ، مدافع چپ بوسنیایی تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک دومین بازیکنی است که مستقیما توسط استراماچونی به امیرحسین فتحی معرفی شده است تا پروسه جذب او آغاز شود.

پس از آن‌که مذاکرات استقلال با شارلوا منتج به نتیجه مثبتی نشد و باشگاه بلژیکی 3 میلیون یورو برای امید نورافکن مطالبه کرد، استراماچونی که از وضعیت آبی‌ها باخبر بود سیویچ را به فتحی پیشنهاد دادکه سابقه همکاری با یکدیگر را در فصل گذشته لیگ چک داشته‌اند. سیویچ توانایی بازی در دو پست دفاع چپ و هافبک چپ را داراست و قیمت فعلی او 1 میلیون یورو برآورد شده است . از ویژگی‌های بازی او باید به مهارت در ضربات آزاد و قدرت بدنی بالا اشاره کرد که باید دید مدیران استقلال توانایی جذب این بازیکن را خواهند داشت یا خیر.

elder-civic-628474

الدر سیویچ

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان