//
کدخبر: ۱۹۳۲۰۶ //

مالک پدیده: ادعای تراکتوسازی کذب است/ ۲ بازیکن برزیلی جذب میکنیم

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرده که اردوی خارجی نگذارید اما استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب و حفظ مربی خارجی هستند و انگار این قانون فقط برای شهرستانی‌هاست.

مالک پدیده: ادعای تراکتوسازی کذب است/ 2 بازیکن برزیلی جذب میکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد حمیداوی در خصوص سفر احتمالی او و یحیی گل‌محمدی به برزیل گفت: ما 6 بازیکن را در لیگ A و B در کشور برزیل مدنظر داریم و در صورتی که تا دو هفته آینده بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی جذب نشوند، سفری به برزیل خواهیم داشت تا از این 6 بازیکن دو بازیکن را جذب کرده و به مشهد بیاوریم.

وی درباره اعتراض باشگاه تراکتورسازی به حضور چوچو در پدیده شهر خودرو، افزود: نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده و ادعای تراکتورسازی کذب است. من فکر می‌کنم دوست عزیزم آقای زنوزی تحت فشار هواداران تیمش این مسئله را عنوان کرده و به عنوان فرد ورزشی به او می‌گویم تحت تاثیر هیجانات اطرافیانش قرار نگیرد.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو درباره آسیایی شدن این تیم و اتفاق بزرگی که در فوتبال مشهد رخ داد، تصریح کرد: قبل از این مسئله باید به این موضوع اشاره کنم که اتفاقات بزرگی در باشگاه ما رخ داد که یکی از آنها آسیایی شدن بود. قرارداد همه بازیکنان ما سه ساله شده مگر اینکه برخی بازیکنان قرارداد دو ساله داشتند و ما الان خیال‌مان برای فصل آینده هم راحت است و فکر می‌کنم این مسئله از آسیایی شدن پدیده شهر خودرو هم مهم‌تر بود. صعود به آسیا هم حاصل زحمات یحیی گل‌محمدی، مدیریت باشگاه، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بود و در این بین ما هم نقش کوچکی داشتیم هر چند که قبل از حضور ما در پدیده این باشگاه در حال پاشیده شدن بود و می‌دانید بازیکنان به دلیل مشکلات مالی وضعیت خوبی نداشتند و حتی یحیی گل‌محمدی قهر کرده بود اما خوشبختانه توانستیم مشکلات را برطرف کنیم. ما 8 بازی را رایگان کردیم و این مسئله باعث شد تا هواداران به حضور در ورزشگاه عادت کنند به طوری که در بازی پدیده شهر خودرو و سپیدرود با وجود اینکه استادیوم رایگان نبود اما 25 هزار تماشاگر به استادیوم آمدند و این نشان می‌دهد که فوتبال در خون مشهدی‌ها جاری است و به نظرم این اتفاقات از صعود به آسیا مهم‌تر بود.

حمیداوی درباره برنامه‌هایش برای آماده سازی پدیده شهر خودرو برای فصل آینده افزود: ما حتما اردوی خارج از کشور را برگزار می‌کنیم هر چند که فدراسیون فوتبال اعلام کرده که خارج از کشور اردو نگذارید اما می‌بینیم که استقلال به دنبال جذب مربی خارجی است و پرسپولیس هم می‌خواهد قرارداد 5 ساله با مربی خارجی‌اش ببندد اما انگار این قانون برای شهرستانی‌هاست.

وی در پاسخ به این سؤال که شما که باشگاه خصوصی هستید و آیا دستور فدراسیون به شما منطقی است یا نه، تصریح کرد: این درخواست برای جلوگیری ارز خروج از کشور بود اما هنوز هیچ نامه رسمی در این باره به باشگاه ما نیامده و وقتی نامه رسمی در این خصوص به ما داده شود آن زمان به صورت جدی‌تر به این موضوع ورود خواهیم کرد.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای حضور پرقدرت در آسیا دارند، گفت: همه کسانی که فوتبال فصل گذشته ما را دیدند به این قضیه واقف هستند که پدیده شهر خودرو سه تیم بالای جدول را اذیت کرد و ما فوتبال خیلی خوبی مقابل سه تیم بالای جدول که افتخار ایران در آسیا هستند، بازی کردیم و این مسئله این انتظار را برای من به وجود می‌آورد که با همین نحوه بازی انتظار صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را داریم اما برای سال‌های بعد می‌خواهیم جزو 4 تیم برتر آسیا شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان