//
کدخبر: ۱۹۳۰۷۶ //

الذوادی: می‌خواهیم جام جهانی ۲۰۲۲ بهتر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد

فوتبال جهان - حسن الذوادی، رئیس کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از عزم کشورش برای برگزاری بهترین جام جهانی تاریخ خبر داد.

الذوادی: می‌خواهیم جام جهانی 2022 بهتر  از جام جهانی 2018 روسیه باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، حسن الذوادی در نشست بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ روسیه گفت: خیلی خوب است که جام جهانی 2022 میان فصول پاییز و زمستان برگزار می‌شود و می‌خواهیم بهترین جام جهانی تاریخ را سازماندهی کنیم. می‌خواهیم که جام جهانی 2022 بهتر و موفق‌تر از جام جهانی 2018 در روسیه باشد.

رئیس کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر افزود: ما دستاوردهایی را که به آن اشاره کردیم به لطف چیزهایی که از روسیه و جام جهانی 2018 آموختیم کسب خواهیم کرد. ما زمانی که درخواست میزبانی جام جهانی 2022 را ارائه دادیم در واقع از یک مفهوم غیراستاندارد عبور کردیم. ما (قطر) یک کشور کوچک هستیم و همه می‌گفتند شما داغ هستید. زمانی که برای میزبانی این رقابت‌ها انتخاب شدیم نگاه‌ها به منطقه ما بازگشت. همه چیز خیلی آسان نبود. ابتدا طرح‌ها و مفهوم‌های مرتبط با جام جهانی 2022 را ارائه کردیم. تیم‌ها مجبور نیستند در این رقابت‌ها از محل خود حرکت کنند و استقرار ثابت خواهند داشت.

حسن الذوادی درباره گرمای قطر هم اظهار داشت: قطر واقعا گرم است اما روی تکنولوژی مدرن سردکننده کار کردیم و اکنون از آنها استفاده می‌کنیم. کارشناسان فیفا نیز به قطر آمدند و همه چیز را دیدند. حتی اگر محیط بیرونی گرم باشد با استفاده از تکنولوژی فضای ورزشگاه خنک خواهد بود و البته این سیستم تا آغاز جام جهانی 2022 بهبود نیز می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان