//
کدخبر: ۱۹۲۸۵۳ //

سرنوشت مبهم اشکان دژاگه و تراکتورسازی

سرنوشت دژاگه در لیگ نوزدهم یکی از ابهام های جذاب لیگ برتر است که مشخص شدن آن نقل و انتقالی جذاب را رقم می زند.

سرنوشت مبهم اشکان دژاگه و تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مهم ترین قراردادهای سال گذشته فوتبال ایران را دژاگه با تراکتورسازی امضا کرد و در اولین فصل حضور یکی از بهترین های لیگ بود تا سال درخشانی را سپری کند و مهره ای اثر گذار باشد.

اشکان دژاگه سال گذشته قراردادی سه ساله با تراکتورسازی امضا کرد اما در این قرارداد بند جدایی با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار از سوی یک تیم خارجی وجود دارد تا به این ترتیب این بازیکن مسیر سختی برای جدایی داشته باشد.

قرارداد سفت و سخت تراکتور با این بازیکن باعث شده تا جدایی او کار بسیار دشواری باشد و این بازیکن برای جدایی باید در انتظار تیمی متمول باشد تا شرایط را تغییر دهد؛ اتفاقی که احتمال وقوع آن بسیار اندک است.

این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و منتظر مشخص شدن سرمربی جدید تراکتور است تا آینده او بیش از پیش مشخص شود.

اشکان که بر خلاف پیش بینی ها در اولین سال حضور در ایران توانست فصل خوبی را در تراکتورسازی سپری کند، حالا زیر نظر ویلموتس فصل جدیدی را در فوتبال خود سپری می کند. تسلط هر دو نفر به زبان آلمانی می تواند کمک کند تا او مانند زمان کی روش چهره ای موثر و تعیین کننده در رختکن تیم ویلموتس باشد.

او در رختکن تراکتور به همراه شجاعی این نقش را به خوبی ایفا کرد و به همین دلیل است که در پروژه بزرگ تراکتور برای سال آینده حضور او اهمیت زیادی دارد و مطمئنا همین موضوع می تواند دلیل مهمی برای ادامه حضور او در لیگ برتر با پیراهن قرمزها باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان