//
کدخبر: ۱۹۲۷۹۵ //

ستاره آینتراخت از هواداران خداحافظی کرد+عکس

لوکا یوویچ، ستاره صرب آینتراخت فرانکفورت که پریروز رسماً به رئال مادرید پیوست با انتشار پستی اینستاگرامی از آینتراخت و هوادارانش خداحافظی کرد.

ستاره آینتراخت از هواداران خداحافظی کرد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

لوکا یوویچ، ستاره صرب آینتراخت فرانکفورت که در فصل جاری ماشین گلزنی این تیم آلمانی بود و پریروز رسماً به رئال مادرید پیوست تا فصل آینده را با پیراهن سفیدپوشان شهر مادرید بازی کند، با انتشار پستی اینستاگرامی با آینتراخت و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت با پیوستن به رئال، رویایش به واقعیت تبدیل شده است.

یوویچ که روز سه‌شنبه با قراردادی پنج‌ساله به ارزش 70 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست در فصل گذشته در فوتبال باشگاهی اروپا درخشید. این مهاجم صرب در بوندس‌لیگا برای آینتراخت 17 گل به ثمر رساند و در جریان رسیدن این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم 10 گل برای باشگاه آلمای به ثمر رساند.

جوویچ در پست خداحافظی‌اش با باشگاه آینتراخت فرانکفورت که در اینستاگرام او منتشر شد نوشت:" هواداران عزیز آینتراخت، همینطور که تا حالا متوجه شده‌اید من به رئال مادرید  ملحق شده‌ام. خواستم از این فرصت استفاده کرده و با شما چند کلمه‌ای صحبت کنم. من از دو سال گذشته و حضورم در آینتراخت فوق‌العاده لذت بردم. من اینجا با افراد بی‌نظیر زیادی آشنا شدم و در یک باشگاه فوق‌العاده بازی کردم. باشگاهی که به خاطر هوادارانش یک باشگاه بی‌نظیر است".

455

مهاجم صرب در ادامه پیام خداحافظی خود نوشت:" اما رئال مادرید فرصتی در اختیار من گذاشت که به فوتبالیستی بزرگتر تبدیل شوم. هر بچه‌ای رویای بازی در چنین باشگاهی را دارد. حالا رویای من به واقعیت تبدیل شده است".

یوویچ در ادامه خطاب به هواداران فرانکفورت نوشت:" می‌خواهم از کل باشگاه و هواداران بزرگش تشکر کنم. متشکرم که به من فرصت دادید تا در این باشگاه شخصیتم را تکامل دهم. از حمایت شما متشکرم. شما تا ابد در قلب من خواهید ماند. لوکای شما".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان