//
کدخبر: ۱۹۲۷۵۶ //

دلیل جدایی ستاره ارزشمند استقلال فاش شد

ستاره بزرگ استقلال از این تیم جدا خواهد شد.

دلیل جدایی ستاره ارزشمند استقلال فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیاندا پاتوسی ستاره ارزشمند باشگاه استقلال از طریق مدیربرنامه های خود اعلام کرده است در فصل آینده به کشورش بازخواهد گشت و دیگر پیراهن آبی را به تن نخواهد کرد.

جدایی این بازیکن به شدت هواداران استقلال را خشمگین و نگران کرده است زیرا پاتوسی از معدود خوبهای فصل گذشته شاگردان شفر بود که حالا خواهان ترک این تیم شده است. دلیل جدایی این بازیکن برای خیلی ها سوال بوده است که ایجنت این بازیکن به این شکل پاسخ آن را داد:

ما با کمترین هزینه پاتوسی را به استقلال آوردیم. شاید برای شما جالب باشد که پرداختی پاتوسی حدود ماهی 10 هزار دلار بوده است. کدام از شما بدون پرداخت حقوق خود کار می کنید؟ نحوه پرداختی فوتبال ایران و باشگاه استقلال برای پاتوسی عجیب است و او از این موضوع ناراحت است. فتحی و خطیر تمام تلاش خود را می کنند اما وقتی پولی نیست و عواملی که باید پول را به استقلال برسانند این کار نمی کنند فکر نمی کنم انها نیز مقصر باشند. با این حال امیدوارم اتفاقی رخ دهد. من 1 درصد شانس هم وجود داشته باشد تلاش می کنم پاتوسی در استقلال بماند اما وضعیت در حال حاضر اصلا جالب نیست. هنوز قسط آخر به باشگاه کیپ تاون پرداخت نشده است اما اگر مشکلات مالی حل شود با توجه به دوستی که با مدیر باشگاه کیپ تاون دارم کمک و تلاش می کنم تا پاتوسی در استقلال بماند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان