//
کدخبر: ۱۹۲۶۹۴ //

نامۀ سوم و قراردادی که برانکو را از پرسپولیس جدا کرد+عکس

گویا برانکو ایوانکوویچ به راحتی می‌توتاند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کند.

نامۀ سوم و قراردادی که برانکو را از پرسپولیس جدا کرد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پیوستن به الاهلی عربستان رنگ‌وبویی کاملاً واقعی به خود گرفته است و حتی رسانه‌‎های معتبر عربستانی از نهایی شدن این انتقال و رسمی شدن آن تا چند روز آینده خبر دادند. جدایی برانکو از جمع سرخ‌ها را می‌توان بمب بزرگ نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران خواند که باعث فروپاشی پرسپولیس خواهد شد.

اما سرمربی کروات که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد چگونه می‌تواند به سادگی از این تیم جدا شده و با باشگاه عربستانی قرارداد امضا کند. سر منشاء همۀ این اتفاقات به مشکلات مالی و پرداخت نشدن مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ از سوی باشگاه پرسپولیس باز می‌گردد.

-202143

رسانه الریاض عربستان

برانکو برای دریافت مطالبات خود دو نامه را به باشگاله پرسپولیس ارسال کرد که هر دو نامه به خارج از ایران هم ارسال گردید و در صورت ارسال نامۀ سوم و با توجه به قرارداد این سرمربی برانکو به سادگی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کرده و به هر تیمی که خواهان او است برود.

حال از باشگاه پرسپولیس و منبعی موثق که نمی‌خواهد نام او فاش شود خبر می‌رسد که ایوانکوویچ نامۀ سوم را هم خطاب به باشگاه ارسال کرده و به این شکل با الاهلی عربستان به راحتی هرچه تمام‌تر و بدون هیچ مشکلی قرارداد امضا نموده است.

-365050

رسانه‌های معتبر عربی و پذیرفتن هدایت الاهلی توسط برانکو

حتی رسانه‌های کاملاً معتبر و موثق عربستانی مانند العربی این انتقال را نهایی دانسته‌اند و از اعلام خبر رسمی آن تا چند روز آینده صحبت کرده‌اند. جدایی برانکو نمونه‌ای دیگر از ضعف باشگاه داری و مدیریت در فوتبال ایران است که بیش از آنچه که تصور شود به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان