//
کدخبر: ۱۹۲۶۵۴ //

پدیده کار سختی برای حفظ بازیکنانش دارد!

با وجود عملکرد خوب تیم پدیده شهر خودرو و درخشش بازیکنان این تیم حالا مسئولان این باشگاه کار سختی برای حفظ بازیکنان‌شان دارند.

پدیده کار سختی برای حفظ بازیکنانش دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از عملکرد درخشان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در لیگ برتر فصل گذشته و سهم سهمیه آسیایی، حالا مسئله‌ای نگران‌کننده برای این باشگاه به وجود آمده و آن هم کوچ بازیکنان این تیم و رفتن به تیم‌های دیگر است.

عملکرد تیم خوب یحیی گلمحمدی در لیگ هجدهم و به چشم آمدن بازیکنان این تیم در بازی‌های مختلف حالا باعث شده تا تیم‌های متمول لیگ برتری برای جذب بازیکنان این تیم اقدامات زیادی انجام دهند و با پیشنهادهای اغواکننده به دنبال جذب بازیکنان تیم پدیده شهر خودرو باشند.

برخی از بازیکنان پدیده شهر خودرو قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و حالا با پیشنهادهای خوب از سوی تیم‌های لیگ برتری و متمول روبه‌رو شده‌اند و به همین دلیل این مسئله کار را برای مسئولان این باشگاه مشهدی سخت کرده است، چرا که حفظ بازیکنان در شرایط فعلی دشوار است.

در حال حاضر عبدالله حسینی و مرتضی منصوری دو بازیکن سابق پدیده  شهر خودرو به تیم‌های سایپا و سپاهان پیوستند و همچنین اکبر صادقی و حسین مرادمند هم از تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و... با پیشنهادهای خوبی روبه‌رو شدند و با این شرایط بعید است که آنها در این تیم بمانند.

از طرف دیگر با وجود اینکه گفته می‌شود امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده شهر خودرو که با این تیم به توافق رسیده اما گویا مشکلاتی به وجود آمده که ماندن این بازیکن را با ابهاماتی روبه‌رو کرده است.

همچنین یونس شاکری، محمد قاسمی‌نژاد و مسعود ریگی هم از جمله بازیکنانی هستند که گلمحمدی خواهان ماندن آنها در پدیده شهر خودرو شده، اما با پیشنهادهایی که از تیم‌های دیگر به آنها صورت گرفته، کار را برای ادامه حضور در پدیده شهر خودرو سخت کرده است. با شرایط فعلی، کار برای مسئولان این تیم مشهدی سخت‌تر از زمان دیگری شده و این تیم که امسال به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، با این شرایط احتمالاً برای حفظ تیم و بستن یک تیم مناسب کار سختی در پیش خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان