//
کدخبر: ۱۹۲۴۶۰ //

شمارش معکوس برای طوفان در پرسپولیس آغاز شد؛ ۱۲ روز تا خداحافظی با برانکو

برانکو ایوانکوویچ که دورۀ تعطیلات بلند مدتش را آغاز کرده است، می‌تواند در روزهای آتی شوکی بزرگ را به پرسپولیس تهران وارد کند.

شمارش معکوس برای طوفان در پرسپولیس آغاز شد؛ 12 روز تا خداحافظی با برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس تهران این روزها شدیداً درگیر حل پروندۀ پرداخت دستمزد به برانکو ایوانکوویچ هستند، دستمزدی که رقمی سنگین دارد و بیش از 500 هزار دلار آن باید حداقل ظرف 12 روز آینده به این مربی موفق و محبوب پرداخت شود تا در بهترین حالت ممکن، پروفسور  پایبند به قرارداد خود تا پایان فصل آتی بماند.

باشگاه پرسپولیس در 4 ماهه گذشته با هشدارهای برانکو و نارضایتی این مربی از پرداخت نشدن دستمزدش بارها و بارها روبرو شده بود و در هر مورد، با برگزاری جلسه‌ای کداخدامنشانه، این مربی آرام را دعوت به شکیبایی کرده بود تا بالاخره صبر برانکو تمام شود و به سیم آخر بزند و برای پرداخت شدن هرچه زودتر دستمزدش، زمان تعیین‌ نماید و باشگاه را سخت به تکاپو بیاندازد.

واقعیت ماجرا این است که برانکو تمامی جوانب احتمالی را در نظر گرفته و از مدت‌ها پیش به دعوت مذاکرۀ باشگاه‌های عربی و داخلی، از جمله تراکتورسازی که حسابی لو رفتنش حاشیه‌ساز شد، نه نگفته است و می‌داند که در تغییر مدیریتی پیش‌رو ممکن است حکمرانی او بر فوتبال ایران و پرسپولیس به پایان برسد و در این راستا به طور جدی به مقولۀ جدایی می‌اندیشد، چرا که او حق فسخ قرارداد را به طور یکطرفه در اختیار دارد و از این لحاظ نیز چندان مشکلی را پیش روی خود نمی‌بیند.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و به راه افتادن موج استعفاها، دلایلی محکم را ترتیب داده تا پرسپولیس اولویت خود را برای فراهم ساختن طلب 500 هزار دلاری برانکو تغییر دهد! چرا که فراهم‌سازی این رقم سنگین آن هم در این روزهای سال با توجه به اینکه تمامی دریافتی‌های قراردادها را خرج کرده و منبع درآمدی ندارد، به نظر ناممکن می‌رسد و از همین حالا شمارش معکوس برای طوفانی بزرگ در پرسپولیس آغاز شده است! شاید اگر از همان 4 ماه پیش این باشگاه زمان خود را در هرماه صرف حاصل کردن 100 هزار دلار برای پرداخت اقساطی دستمزد برانکو می‌کرد، امروز در چنین بن بست بزرگی قرار نمی‌گرفت!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان