//
کدخبر: ۱۹۲۴۲۹ //

مهاجم سابق آرسنال: ده روسی را به لندن بیاورید

یان رایت، مهاجم سابق آرسنال و یکی از اسطوره‌های این تیم می‌گوید توپچی‌های لندن باید دانیله ده‌روسی، بازیکن رم که اخیراً با این تیم خداحافظی کرده را به لندن منتقل کنند.

مهاجم سابق آرسنال: ده روسی را به لندن بیاورید
به گزارش فرتاک نیوز،

یان رایت، مهاجم سابق آرسنال که بین هواداران توپچی‌ها محبوبیت زیادی دارد و یکی از اسطوره‌های این تیم به  حساب می‌آید به مدیران این باشگاه توصیه کرد از فرصت استفاده کرده و دانیله ده‌روسی، بازیکن پیشکسوت رم را که اخیراً با این تیم خداحافظی کرده و در حال حاضر بازیکن آزاد است را جذب کنند.

ده‌روسی اخیراً بعد از 18 سال حضور در باشگاه آ اس رم با این باشگاه خداحافظی کرد. ده‌روسی اعلام کرد آرزویش این بوده که تا پایان دوران فوتبالش در رم بماند ولی در نهایت شرایط به گونه‌‌ای رقم خورده تا با باشگاه محبوبش خداحافظی کند.

یان رایت با ستایش از ده‌روسی خطاب به مدیران آرسنال گفت:" آرسنال باید ده‌روسی را از رم به خدمت بگیرد. ما حتی اگر از او به اندازه 15 بازی استفاده کنیم، سود زیادی خواهیم برد بدون اینکه لازم باشد یک ریال پرداخت کنیم".

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" تجربه‌ای که ده‌روسی می‌تواند به بازیکنان جوانی مثل ویلکاک و دیگران منتقل کند بی‌اندازه ارزشمند است. تجربه‌ای که با هیچ پولی نمی‌شود خرید".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان