//
کدخبر: ۱۹۲۳۴ //

کاپیتان فردا تمدید می‌کند؛ کامیابی‌نیا آخر فصل

سیدجلال حسینی که در این فصل عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته، فردا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

کاپیتان فردا تمدید می‌کند؛ کامیابی‌نیا آخر فصل

به گزارش فرتاک نیوز، کاپیتان فصل شانزدهم پرسپولیس توانست با عملکرد موفق خود نقش عمده‌ای در بالا بردن شانس قهرمانی این تیم ایفا کند و اکنون سرخپوشان در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ توانستند خود را مهیای جشن قهرمانی کنند.

 

عملکرد سیدجلال حسینی باعث شد تا برانکو در صحبتی با این بازیکن آمادگی خود و تیمش را برای ادامه همکاری مشترک را اعلام کند و این مساله باعث شد تا مقدمات عقد و تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بار دیگر به جریان بیفتد. طبق اعلام مدیریت باشگاه، این قرارداد مهیای تمدید است و کاپیتان سرخ‌ها امروز یا فردا با آن را امضا خواهد کرد.

 

پرسپولیس که در برنامه‌ای جالب توجه توانسته قرارداد بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده را تمدید کند، اکنون به دنبال جلب رضایت کمال کامیابی نیا است تا تنها بازیکن ملی پوش این تیم که قراردادش در انتهای فصل به پایان می رسد نیز تکلیفش با این باشگاه مشخص شود. کامیابی نیا اعلام کرده در پایان فصل قرارداد خود را با باشگاه امضا خواهد کرد تا جشن قهرمانی خود با پیراهن پرسپولیس را اینگونه باشکوه کند.

 

دیگر بازیکنی که هنوز تکلیف قراردادش با سرخپوشان مشخص نیست سروش رفیعی است. هافبک شماره هفت سرخپوشان که در نیم فصل با قراردادی شش ماهه به عضویت این تیم درآمده و در پایان فصل در خصوص تمدید آن مذاکره خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان