//
کدخبر: ۱۹۲۱۴۴ //

قلعه نویی از کدام داور صحبت می کند؟

امیر قلعه‌نویی معتقد است یک داور اینقدر در فوتبال ایران بزرگ است که به خاطر عناد با او، دیگر داوران را علیه تیم سپاهان می‌کند!

قلعه نویی از کدام داور صحبت می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد که این صحبت‌ها اتهام به یک داور مشخص است. او گفته است: «داوری وجود دارد که در بین سوت‌به‌دستان فوتبال ایران برای خود حرفی برای گفتن دارد و عواملی دارد که دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.» خیلی سخت نیست که بفهمیم منظور امیر قلعه‌نویی کدام داور است، هر چند مسائل حقوقی این اجازه را به ما نمی‌دهد که اسم داور را روی کاغذ بیاوریم. امیر قلعه‌نویی هفته‌ها پیش با یکی از داوران درگیر شد و حتی در مصاحبه اش گفت چهار داور را نخواهد بخشید! حرفی که امیر قلعه‌نویی زده، یعنی یک داور اینقدر در فوتبال ایران بزرگ است که به خاطر عناد با امیر قلعه‌نویی، دیگر داوران را علیه تیم سپاهان می‌کند! 

به نظر می‌رسد بهترین رفتار برای مواجهه با این اتفاق احضار امیر قلعه‌نویی و بررسی ادعای اوست. اگر حق با امیر قلعه‌نویی است با داور مورد نظر و داورانی که تحت هدایت او هستند شدیدترین برخورد را داشته باشند و اگر چنین نیست با امیر قلعه‌نویی برخورد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان