//
کدخبر: ۱۹۲۰۸۷ //

از این بدتر نمی شود؛فینال جام حذفی لغو شد!

دیدار فینال جام حذفی باشگاه های ایران به دلیل ضعف مفرط مسئولان در برگزاری و شرایطی غیر منتظره، لغو شد.

از این بدتر نمی شود؛فینال جام حذفی لغو شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران قرار بود از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) آغاز شود که به دلیل ضعف در برگزاری و اختصاص نیافتن جایگاه به هواداران داماش گیلان، لغو شد.

کمتر از ۵۰۰ تماشاگر داماش از رشت خود را به اهواز رساندند و با وجود داشتن بلیت، اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند، چراکه ۳۰ هزار صندلی ورزشگاه «فولاد» شهر اهواز را هواداران پرسپولیس به تسخیر خود درآورده بودند.

مسئولان داماش اعلام کردند تا زمانی که به هواداران آنان جایگاهی اختصاص داده نشود در میدان حاضر نخواهند شد.

هرچند تعدادی از هواداران داماش موفق به حضور در ورزشگاه شدند و پس از صحبت‌های فراوان مسئولان برگزاری با داماشی‌های، اعضای این تیم رضایت دادند تا در زمین حاضر شوند، اما در نهایت بازی برگزار نشد.

هرچند بازیکنان ۲ تیم وارد زمین شدند و پرسپولیسی‌ها آماده بازی بودند، اما داماشی‌ها همچنان به گرم کردن خود مشغول شدند و مدیر این باشگاه اعلام کرد تا زمانی که تمامی هواداران داماش در ورزشگاه مستقر نشوند، حاضر به بازی نمی‌شوند.

این امر سبب گردید تا پس از معطلی بیش از اندازه، «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس بازیکنان خود را به رختکن برد.

بازی نکردن داماشی‌ها، جو ورزشگاه را متشنج کرد و تماشاگران پرسپولیسی به سوی اعضای تیم داماش اشیایی را پرتاب کردند. حتی در ادامه بسیاری از صندلی‌ها از سوی تماشاگران تخریب شد.

شلوغ بودن بیش از اندازه زمین با حضور افراد متفرقه، کوتاه نیامدن مسئولان داماش از مواضع خود و شرایط نامناسب ورزشگاه و از همه مهمتر ضعف مسئولان در برگزاری موجب شد تا این بازی لغو شد.

هنوز مشخص نیست این دیدار چه روزی برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان