//
کدخبر: ۱۹۱۷۳۶ //

هافبک پرسپولیس در راه کانادا

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اجازه برانکو و هماهنگی باشگاه به کانادا سفر خواهم کرد تا علاوه بر مداوای مصدومیتم، بعد از یکسال در کنار خانواده ام باشم.

هافبک پرسپولیس در راه کانادا
به گزارش فرتاک نیوز،

«آدم همتی» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از جمله بازیکنان جوانی است که امسال در نیم فصل اول برای خودش نامی در بین نفرات اصلی سرخپوشان دست و پا کرد و در مقطعی از فصل در چند پست توسط برانکو به بازی گرفته شد اما مصدومیت و عمل جراحی این بازیکن در نیم فصل موجب شد تا وی نتواند مانند نیم فصل اول به سرخپوشان کمک کند.

این بازیکن همچنین برای فینال جام حذفی هم یکی از غایبان پرسپولیس خواهد بود.همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به غیبتش در دیدار فینال گفت: با اجازه برانکو و هماهنگی باشگاه به کانادا خواهم رفت تا علاوه بر پیگیری کارهای درمانم در این کشور پس از یکسال در کنار خانواده ام باشم.

وی افزود: من در کانادا بزرگ شدم و خانواده ام در این کشور هستند. تمام نفرات خارجی در سال چند بار به کشورشان سفر می‌کنند اما من یک فصل کامل در ایران بودم. به همین خاطر چند وقت پیش از برانکو خواستم تا برای سفرم به کانادا زمانی را مشخص کند. او هم تاریخ دوازدهم خرداد را اعلام کرد. پس از آن بود که برنامه سازمان لیگ و زمان برگزاری فینال جام حذفی با تغییراتی مواجه شد و درست با زمان سفر من همزمان شد.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: قیمت بلیت‌ها هم به شدت گران بود و امکان تغییر زمان آن هم وجود نداشت. علاوه بر این موضوع مصدوم هم بودم و قادر نبودم که در فهرست تیم برای بازی فینال باشم به همین خاطر با هماهنگی برانکو و اجازه عرب و باشگاه پرسپولیس فردا (یکشنبه) به کانادا سفر خواهم کرد.

همتی در پایان اضافه کرد: پرسپولیس امسال سومین قهرمانی اش را گرفت و امیدوارم با کسب جام حذفی به بهترین شکل ممکن فصل برای ما به اتمام برسد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی باشگاههای کشور فردا (یکشنبه) ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان