//
کدخبر: ۱۹۱۶۶۸ //

دلیل تعویق اعلام نام سرمربی استقلال چیست؟

باشگاه استقلال تهران مذاکرات نهایی را با استراماچونی سرمربی ایتالیایی مد نظر انجام داده است، اما هنوز نام وی رسما اعلام نشده است.

دلیل تعویق اعلام نام سرمربی استقلال چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مذاکرات باشگاه استقلال و آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی برای هدایت آبی‌ها نهایی شد و در تمامی بند‌ها توافق انجام شده است، اما یک مشکل اساسی در بند مالی این قرارداد وجود دارد که امکان اعلام رسمی نام استراماچونی به عنوان سرمربی و امضای قرارداد نهایی را به تعویق انداخته است.

استراماچونی برای حضور در استقلال مبلغ یک میلیون دلار درخواست کرده و این در حالی که باشگاه استقلال حدود ۶۰۰ هزار دلار را برای وی در نظر گرفته و اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری بزرگترین مانع استقلال برای اعلام نام سرمربی جدید است.

باشگاه استقلال پیش از این مقرر کرده بود برای سرمربی جدید رقمی معادل ۵۰۰ هزار دلار در نظر دارد و رقم پیشنهادی فعلی ۱۰۰ هزار دلار هم بالاتر از سقف استقلال برای سرمربی است. حال باید دید استراماچونی تخفیف ۴۰۰ هزار دلاری را به باشگاه استقلال می‌دهد یا خیر؟

باشگاه استقلال در نظر دارد هر چه سریعتر تکلیف سرمربی تیم را روشن کند تا در بازار نقل و اتقالات تابستانی از رقبای خود عقب نماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان