//
کدخبر: ۱۹۱۶۰۶ //

فن دایک: امیدوارم اتفاقات فینال فصل قبل برابر رئال مادرید تکرار نشود

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول مدعی شد تیمش لایق حضور در فینال لیگ قهرمانان بوده است.

 فن دایک: امیدوارم اتفاقات فینال فصل قبل برابر رئال مادرید تکرار نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول فردا شب در واندا متروپولیتانو در فینال لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام خواهد رفت و فن دایک معتقد است علیرغم ارائه نمایشی پر فراز و نشیب در مرحله گروهی، لیورپول با قدرت به فینال راه یافته و وی امیدوار است اتفاقات فینال فصل قبل برابر رئال مادرید تکرار نشود.

فن دایک در حاشیه آخرین تمرین لیورپول گفت: "به غیر از گل ها، چیز دیگری از فینال فصل قبل ندیدم و آنها نیز همه جا به نمایش گذاشته می شود. شب دشواری بود اما درس های فراوانی برایم داشت و من نیز می توانستم عملکرد بهتری برابر رئال مادرید ارائه دهم. بیشتر اتفاقات آن فینال معطوف به تجربه بود اما امسال نیز ما عملکردی ویژه داشته و حالا قصد داریم در فینال با تمام توان حاضر شویم و امیدوارم این برای کسب قهرمانی کافی باشد.

من فکر می کنم که ما همیشه شرایط را برای خودمان مشکل می کنیم. نمایش ما در بازی های دور گروهی خصوصا برابر ناپولی ضعیف بود، اما در بلگراد عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم.

در بازی آخر برابر ناپولی با کمک واکنش آلیسون موفق به صعود شدیم و بعد از مرحله گروهی توانستیم بایرن مونیخ و سپس پورتو را حذف کنیم. در مرحله حذفی عملکرد لیورپول بسیار خوب بود و حالا ما در جایی قرار داریم که لایق رسیدن به آن بودیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان