//
کدخبر: ۱۹۱۲۷۴ //

طعنه قلعه‌نویی؛ مخاطبش فغانی بود؟

سرمربی سپاهان در پایان دیدار با پرسپولیس بدون آنکه نامی از کسی ببرد، به یکی از داوران فوتبال ایران حمله کرد.

طعنه قلعه‌نویی؛ مخاطبش فغانی بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان شب گذشته در یک مسابقه دراماتیک مقابل پرسپولیس در دقیقه 121 گل خورد و در حالی که همه انتظار رفتن بازی به پنالتی را داشتند، شکست تلخی را تجربه کرد تا شانس حضور در فینال را به پرسپولیسی ها بدهد.

بعد از این شکست امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری صحبت های تندی را علیه داوری این مسابقه بر زبان آورد و بشدت نسبت به اخراج محمد ایرانپوریان و کی روش استنلی گلایه کرد. سرمربی سپاهان که بسیار عصبانی بود، اعلام کرد همه چیز به سود پرسپولیس بوده و البته یک جمله عجیب نیز مطرح کرد.

او بدون اینکه نامی از داوری ببرد در پایان نشست خبری اش گفت: «داوری وجود دارد که در بین سوت بدستان فوتبال ایران برای خود حرفی برای گفتن دارد و عواملی دارد که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد.»

اگرچه قلعه نویی نامی از داوری نبرد اما این تصور پیش می آید که او باز هم به علیرضا فغانی حمله کرده است. سرمربی سپاهان چندی قبل مصاحبه تندی علیه فغانی انجام داد و اعلام کرد او جزو داورانی است که آنها را نمی بخشد. بعد از این صحبت ها بود که جامعه داوری موضع گیری شدیدی علیه قلعه نویی کرد و همین مساله تنش زیادی در فوتبال به وجود آورد. حالا قلعه نویی به نظر می رسد نمی خواهد تنش های قبلی تکرار شود اما به صورت سربسته بار دیگر به یک داور خاص حمله کرده است. حرف هایی که شاید بازهم با واکنش داوران فوتبال مواجه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان