//
کدخبر: ۱۹۱۱۱۱ //

پروندۀ سرخ؛ از پیشنهاد ۳ میلیون دلاری تراکتور به برانکو تا ملاقات در شهرک غرب!

شایعۀ انتقال برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به تراکتورسازی، تبدیل به داغ‌ترین سوژۀ بازار نقل و انتقالات شده که حسابی در این ساعات گرد و خاک به پا کرده است.

پروندۀ سرخ؛ از پیشنهاد 3 میلیون دلاری تراکتور به برانکو تا ملاقات در شهرک غرب!
به گزارش فرتاک نیوز،

منتشر شدن خبر مذاکرۀ برانکو ایوانکوویچ با باشگاه تراکتورسازی، قلب سرخ‌های تهران را برای ثانیه‌هایی دچار ایست مطلق کرد تا این ماجرای عجیب و به دور از باور با گذشت ساعات و افزایش یافتن سیل حواشی پیرامون این ماجرا، شکل واقعیت‌پذیرتری را به خود بگیرد و برترین مربی چند دهۀ اخیر سرخ‌های تهران در آستانۀ جدایی قرار بگیرد و در این میان شایعات ضد و نقیض فراوانی نیز مطرح شود.

-259905

 ماجرا از کجا آغاز شد؟!

باشگاه تراکتورسازی تبریز پیش از آنکه برانکو ایوانکوویچ به همراه شاگردانش راهی اصفهان شود، این مربی کروات را مجاب کرد تا در دفتر شهرک غرب محمدرضا زنوزی، حضور پیدا کند و ملاقاتی ویژه را به صرف شام برگزار نمایند که در این ملاقات جنجالی، زنوزی رسماً نیت خود را فاش کرد و پیشنهاد رسمی هدایت تراکتور را به این مربی بزرگ اعلام داشت تا رقم سنگین 3 میلیون دلاری که زنوزی برای دستمزد این مربی در نظر گرفته بود، او را وسوسه نماید و اعلام پاسخ نهایی خود را به جلسۀ 5 شنبه شب، پس از دیدار برابر سپاهان موکول نماید!

 چه کسی ملاقات محرمانۀ برانکو و زنوزی را لو داد؟!

-238283

محمدرضا زنوزی

مشخصاً برخی از نزدیکان زنوزی با حضور این مربی پرسپولیسی در تراکتور مخالفت شدید داشتند و تا لحظات آخر به دنبال منصرف ساختن زنوزی از این انتقال بودند که در نهایت وقتی نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند، با یک تیر، دو نشان را هدف گرفتند تا ضمن برملاسازی مذاکرۀ برانکو با زنوزی صبح روز نبرد پرسپولیس برابر سپاهان، برای ایوانکوویچ دردسر ایجاد کنند و اردوی سرخ‌ها را دچار حاشیه نمایند تا در جنگ روانی مقابل سرخ‌ها پیروز شوند! این اتفاق در حالی رقم خورد که برانکو به طور رسمی اعلام داشته بود به هیچ عنوان نباید ملاقاتشان رسانه‌ای شود! چرا که در این صورت او به حضور در تراکتور پاسخ منفی خواهد داد و این ماجرا را شرط همکاری با تی‌تی‌ها کرده بود.

 آیا واقعاً برانکو به دنبال ترک پرسپولیس است؟!

-998598

برانکو ایوانکوویچ

برانکو در چند سال اخیر با تمامی مشکلات مالی سرخ‌ها کنار آمده و در سخت‌ترین شرایط این تیم را به موفقیت رسانده است و شدیداً از وضعیتی که رنگ بهبودی را به خود نمی‌بیند نارضایتی دارد و این موضوع را بارها و بارها به اطلاع مدیران باشگاه رسانده بود اما بی‌توجهی آنان باعث شد تا پروفسور راه خود را در پیش بگیرد و در آخرین فصل حضورش در ایران، مسیری متفاوت را انتخاب کند؛ برانکو ایوانکوویچ با وجود آنکه قرارداد رسمی‌اش با پرسپولیس به ظاهر اعتبار دارد و او را مجبور به باقی ماندن در تهران می‌کند، باید گفت که متاسفانه برانکو در هر لحظه‌ای که بخواهد می‌تواند پرسپولیس را ترک کند، چرا که در قرارداد او بندی مبنی در اختیار داشتن حق فسخ یکطرفه و جدایی، گنجانده شده که به این مربی اجازه می‌دهد با هر باشگاهی مذاکره نماید!

 تکلیف برانکو و تراکتورسازی چه می‌شود؟!

-607727

برانکو ایوانکوویچ

با توجه به اینکه ملاقات ایوانکوویچ با تراکتورسازی رسانه‌ای شد، این مربی کروات حسابی از رفتار نزدیکان زنوزی خشمگین شد و واکنشی تند را به این مسئله داشت تا بتواند آرامش اردوی تیمش را در آستانۀ دیدار برابر سپاهان حفظ کند، اما سیل حواشی به قدری بود که او نتوانست با وجود تکذیبیه ایرج عرب از پس از آن بربیاید و گرفتار در دام بزرگی شد؛ در شرایط فعلی دو امکان ویژه وجود دارد، یا اینکه او تهدید خود را عملی خواهد کرد و ملاقات دوم را در روز پنجشنبه به دلیل بدقولی باشگاه تراکتور مبنی بر راز نگهداری، برهم خواهد زد و به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد یا به سیم آخر خواهد زد و با افزایش تنش‌ها، پاسخ مثبت خود را به اطلاع مدیران باشگاه تراکتور خواهد رساند! که این ماجرا بستگی به نحوۀ برخورد هواداران با او و همچنین کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان