//
کدخبر: ۱۹۱۰۷۷ //
باشگاه رزکان به نام شهدا و به کام کرجی ها خواهد بود؛

حمید کریمی: صدر تا ذیل این مجموعه را البرزی ها تشکیل خواهند داد

حمید کریمی: صدر تا ذیل این مجموعه را البرزی ها تشکیل خواهند داد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید کریمی در ابتدای گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:از راهیابی نماینده ریشه دار شهر کرج به لیگ دو خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان البرز در این رقابت ها باشیم.

رییس اتاق اصناف البرز افزود:نگاه ما به مسئولان شهری به هیچ عنوان مباحث مادی نیست اما نیاز است تا در آغاز این مسیر دشوار،باشگاهی که به نام مقدس شهدا مزین است از حمایت های معنوی و همراهی تمامی مسئولان شهری و استانی نیز برخوردار شود.

وی در ادامه و در رابطه با انتخاب سرمربی جدید این باشگاه افزود:ان شاالله پس از تعطیلات پیش رو برنامه ریزی جدی خود را برای این رقابت ها آغاز خواهیم کرد،اما چیزی که مشخص است از تدارکات تا راس این باشگاه را بچه های شهر کرج تشکیل خواهند داد.

ما به دنبال صعودی دیگر هستیم اما خوب می دانیم کار بسیار دشواری پیش روی ماست و دیدگاه من این است که می شود مثل نماینده موفق شهر سیرجان بی وقفه و با صعود های پیاپی به رقابت های لیگ یک رسید.

حمید کریمی ضمن تشکر از امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و منصور بیک وردی ریاست هیات فوتبال البرز اظهار داشت:خواسته من این است که ان شا الله با سخت تر شدن مسیر جدید،حمایت های این عزیزان نیز چند برابر شود که حتما ان شاالله این طور خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد:این باشگاه برای حمید کریمی نیست و متعلق به همشهریان عزیز و شهدای گرانقدرمان است.

در نهایت از پرسنل زحمت کش پایگاه خبری فرتاک ورزشی که با رعایت انصاف همواره یار و یاورمان در طول فصل بوده اند،تشکر می کنم.
 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان