//
کدخبر: ۱۹۰۷۴۲ //

آزمون:از نرسیدن به "آقای گلی" لیگ روسیه ناراحت نیستم

مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در لیگ قهرمانان اروپا هم درخشش خوبی داشته باشد. او هم‌چنین تاکید کرد: از نرسیدن به "آقای گلی" لیگ روسیه ناراحت نیست.

آزمون:از نرسیدن به "آقای گلی" لیگ روسیه ناراحت نیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت ۲۴، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ، در نهایت با زدن ۱۳ گل به عنوان دومین گلزن برتر فوتبال روسیه انتخاب شد و نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

سردار آزمون بعد از پایان فصل ۱۹ - ۲۰۱۸ لیگ روسیه، گفت‌: زنیت با شایستگی قهرمان لیگ روسیه شد؛ به تمام هواداران و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. ما توانستیم با قدرت عنوان قهرمانی را در لیگ روسیه به دست بیاوریم و این بسیار خوشحال کننده است.

این مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ در پاسخ به این سوال که نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و به فیودور چالوف برسد، در این رابطه توضیح داد: اصلاً ناراحت این مساله نیستم. من به چالوف تبریک می‌گویم. او حتماً شایسته کسب عنوان "آقای گلی" بود. من وقتی به زنیت آمدم تمام تمرکزم معطوف به این بود که تیم بتواند به قهرمانی دست یابد و به "آقای گلی" فکر نمی‌کردم. در این‌جا شرایط بسیار خوب است و تیم خیلی خوبی در اختیار داریم و هواداران هم از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم که در لیگ قهرمانان هم بتوانیم خوش بدرخشیم و باعث شادی هوادارانمان شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان