//
کدخبر: ۱۹۰۵۲۳ //

خرید جدید سپاهان لو رفت

پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران از وضعیت این تیم برای فصل ‌آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: بابت شرایط این روزهای نساجی افسوس می‌خورم.

خرید جدید سپاهان لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

رحیم دست‌نشان در خصوص بلاتکلیفی تیم اول استان مازندران برای فصل آینده گفت: وقتی تیم اردوهایش در تهران است و فقط برای بازی به قائم‌شهر می‌آید، شما انتظار دارید ما پیشکسوتان نساجی از این باشگاه خبری داشته باشیم؟ متأسفانه هیچ اطلاعاتی از نساجی در دست نیست و من شنیده‌ام اکثر بازیکنان تیم در حال مذاکره با باشگاه‌های دیگر هستند. روز گذشته هم شنیدم گولیسیانی مشغول مذاکراه با سپاهان است و باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه مالکان باشگاه برای فصل آینده اطلاع‌رسانی‌ای کرده‌اند. قائم مقام نساجی هم از سمت خود استعفا کرده و هیچ تکلیفی مشخص نیست. 

او افزود: خودمان هم نمی‌دانیم تکلیف نساجی چیست. جالب است بدانید صاحب امتیاز اول نساجی من بودم حالا هم از عاقبت این تیم نگران هستم. چند بار هم گفتم تا زمانی که این باشگاه در قائم شهر دفتری نداشته باشد و از پیشکسوتان این باشگاه استفاده نشود، شرایط همین‌گونه است. 

وی در پایان گفت: متأسفانه شرایط به شکلی است که باشگاه هنوز نمی‌داند برای فصل آینده چه کاره است. بازیکنان یکی یکی در حال جدایی هستند و جایگزین آن‌ها هم مشخص نیست، کما اینکه یک تیم برای آماده‌سازی حداقل هشت هفته نیاز به بدنسازی دارد، ولی اینجا خبری از نساجی فصل آینده نیست، فقط می‌توانم بگویم که افسوس می‌خورم که چنین شرایطی برای نساجی رقم خورده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان