//
کدخبر: ۱۹۰۴۷۰ //

شکست خارج از خانه یوونتوس مقابل سمپدوریا

یوونتوس در آخرین بازی فصل خود در خانه سمپدوریا با دو گل مغلوب شد.

شکست خارج از خانه یوونتوس مقابل سمپدوریا
به گزارش فرتاک نیوز،

بیانکونری که از هفته ها قبل و با اقتدار قهرمانی خود ا در این فصل سری آ مسجل کرده بود، امشب و در آخرین دیدار که ماکسی آلگری را روی نیمکت خود می دید در استادیوم لوییجی فراری برابر سمپدوریا با گل های دقایق پایانی دفرل و کاپراری مغلوب شده و فصل را با شکست تمام کرد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 می توانست به گل اول برسد اما مویس کین در موقعیتی تک به تک و در مقابل دروازه در مقابل کابرال ناکام ماند و در ادامه نیز آفساید اعلام شد.

حملات یووه ادامه یافت و در دقیقه 16 پائولو دیبالا اقدام به شوت زدن کرد اما ضربه او خیلی محکم نبود و دروازه بان سمپدوریا موفق به مهار این موقعیت شد.

دقایقی بعد این سمپدوریا بود که جلو کشید و می توانست روی پاس رامیرس و ضربه والی و تماشایی کوالیارلا به گل اول برسد اما ضربه آقای گل سری آ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 38 دیبالا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول یوونتوس شد اما حضور به موقع سالا دروازه سمپدوریا را نجات داد و در ریباند هم موقعیت به جایی نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل دوم تیم به پایان برسد.

اولین فرصت در نیمه دوم برای یوونتوس ایجاد شد اما ضربه مویس کین روی پاس اسپیناتزولا به بیرون رفت و راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 53 پائولو دیبالا با یک ضربه والی بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 62 کاپراری با نفوذی خوب می توانست کوالیارلا را صاحب فرصت گلزنی کند اما مدافعان یوونتوس مانع رخ دادن این اتفاق شدند. در دقیقه 80 یوونتوس توسط مویس کین به گل رسید که آفساید اعلام شد.

اما در نهایت سمپدوریا در دقیقه 84 و روی پاس گابیادینی و حرکت انفرادی و ضربه دقیق دفرل به گوشه دروازه از حریف پیش افتاد و به گل اول رسید.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 91 کاپراری با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق به زدن گل دوم هم شد و در نهایت یوونتوس با دو گل مغلوب سمپدوریا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان