//
کدخبر: ۱۹۰۴۶۹ //

خداحافظی میلاد محمدی با اخمت گروزنی+عکس

مدافع چپ ایرانی اخمت گروزنی اعلام کرد فصل آینده در این تیم نخواهند ماند.

خداحافظی میلاد محمدی با اخمت گروزنی+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد محمدی در فصل ۹۵-۹۴ با راه‌آهن تهران که حمید استیلی هدایت آن را برعهده داشت به فوتبال ایران معرفی شد و پس از انجام ۲۷ بازی در سال نخست حضور در لیگ برتر و ۱۷ بازی در لیگ شانزدهم، به دلیل عملکرد درخشان‌اش انتقال غیرمنتظره به لیگ برتر روسیه و تیم اخمت گروزنی داشت.

محمدی در نیم‌فصل اول حضور در اخمت گروزنی جایگاه ثابتی نداشت و تنها یک بار حضور در ترکیب و دو بازی به‌عنوان یار جانشین را تجربه کرد، اما از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به جمع نفرات اصلی رسید و طی سه سال اخیر همواره از ابتدا در زمین حضور داشت.

این مدافع چپ ملی‌پوش که با اوت خاطره‌انگیز در جام جهانی ۲۰۱۸ در اذهان تماشاگران فوتبال دنیا ماندگار شده، در سه فصل گذشته ۷۵ بازی در لیگ برتر روسیه برای اخمت گروزنی انجام داد و حالا با پایان قراردادش از این تیم جدا خواهد شد.

میلاد محمدی امروز در آخرین مسابقه فصل اخمت گروزنی برابر روستوف که با برتری یک بر صفر تیمش و صعود به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه همراه بود، ۹۰ دقیقه به میدان رفت که این دیدار، آخرین حضور مدافع چپ ایرانی در ترکیب این تیم بود.

در حالی که طی روزهای اخیر شایعه جدایی محمدی از تیم روسی شنیده می‌شد، این بازیکن با انتشار عکسی از رختکن تیمش و همچنین پیامی که تشکر از مربیان و بازیکنان اخمت گروزنی در آن آمده است، از این تیم خداحافظی کرد.

گفته می‌شود میلاد محمدی پیشنهاداتی از لیگ برتر روسیه، لیگ اسکاتلند و چمپیونشیپ انگلیس دارد و به زودی تیم آینده خود را مشخص می‌کند.

0

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان