//
کدخبر: ۱۹۰۴۲۳ //

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ از جذب ستاره ملی‌پوش تا قرارداد ۱۳میلیاردی آقای سوپر استار

باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات با تمدید قرارداد با بازیکنانش آغاز کرد.

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ از جذب ستاره ملی‌پوش تا قرارداد 13میلیاردی آقای سوپر استار
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس تهران در نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم لیگ هجدهم چند بازیکن جدید را جذب کرد تا پس از محرومیت در دو پنجره از جذب بازیکن بتواند تیم خود را تا حدودی تقویت کند. اما حذف از لیگ قهرمانان آسیا در همان مرحلۀ گروهی نشان داد این تیم برای رسیدن به مراحل بالاتر در بازی‌های بین‌المللی باید به ستاره‌های بیشتری اکتفا کند هرچند سرخ‌ها برای سومین سال پیاپی قهرمانی لیگ را بدست آوردند.

-280450

برانکو ایوانکوویچ

بر همین اساس هدف اول برانکو و مدیران این تیم تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان پایان یافته و حفظ پیکرۀ اصلی تیم است. بازیکنانی مانند بشار رسن و سیامک نعمتی و چندی دیگر به توافق اولیه رسیده‌اند تا با تمدید قرارداد همچنان در ترکیب پرسپولیس بمانند.

-127353

بشار رسن

از طرف دیگر سرخ‌های تهرانی به مذاکره با بازیکنان جدیدی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، شهریار مغانلو و چند چهرۀ مطرح دیگر روی آوردند تا با رسیدن به توافق نهایی با این بازیکنان بتوانند تیم خود را در خطوط مختلف تقویت کنند. در این بین باید حضور ستاره‌هایی مانند کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو را تمام شده بدانیم.

-558691

شهریار مغانلو

اما مشکل اصلی برانکو در بازار تابستانی جدایی احتمالی چندین فوق‌ستارۀ این تیم است. علیرضا بیرانوند و علی علیپور با پیشنهادات اروپایی روبرو هستند و تیم‌های عربی هم به دنبال به خدمت گرفتن شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی هستند. حتی برانکو به باشگاه اعلام کرده که هر بازیکنی درخواست جدایی داد مخالفت نشود اما جالب‌تر آن‌که در میان بازیکنان اظهار داشت که هیچ ستاره‌ای حق جدا شدن ندارد.

-812316

علیرضا بیرانوند

این سرمربی موفق کروات در آخرین مصاحبۀ خود در باشگاه را به روی ستاره‌هایی که این تیم را ترک کرده‌اند باز گذاشت تا احتمال بازگشت بازیکنانی مانند احمدزاده، امیری و تا حدودی مهدی طارمی قوت بگیرد. باید منتظر ماند و دید که سرانجام این شایعات به کجا ختم خواهد شد و چه بازیکنانی از سرخ‌پوشان جدا و چه بازیکنانی را در آینده قرمزپوش خواهیم دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان