تاریخ انتشار: 1398/03/05 17:50
پیشگیری بهتر از درمان؛
کد خبر: 98736

سازمان لیگ برای جلوگیری از کنار رفتن تیم ها چه برنامه ای دارد؟

در بازی های فصل قبل لیگ یک و در اتفاقی عجیب و نادر، دو تیم فوتبال نفت تهران و سیاه جامگان مشهد از بازی های لیگ یک کنار کشیدند.
سازمان لیگ برای جلوگیری از کنار رفتن تیم ها چه برنامه ای دارد؟

فصل گذشته در اتفاقی عجیب پس از قرعه کشی سازمان لیگ و در شروع مسابقات تیم نفت تهران در زمین حاضر نشد و سپس از لیگ یک‌کناره کیری کرد،سبا جامگان مشهد ام پس از شرکت نکردن در یک دیدار تصمیم گرفتن در چند دیدار حاضر شود اما پس از دومین عدم حضورش در مسابقات تصمیم به کناره گیری گرفت تا دست مسئولین سازمان لیگ را در پوست گردو بگذاردند،کناره گیری این دو تیم که به واسطه مشکلات مالی صورت گرفت سبب شد که در بازی های فصل قبل، تیم ها در اواسط بازی های خود با شوک استراحت اجباری روبرو شوند و نظم مسابقات نیز برهم بریزد.

از این رو تیم های لیگ یکی این فصل نیز نگران تکرار این موضوع بودند به خصوص تیم هایی مثل استقلال خوزستان که با مشکلاتی مشابه تیم های کنار کشیده فصل قبل دچار هستند،بر همین اساس سازمان لیگ فوتبال کشور برای این موضوع تمهیدی اندیشده است که بر اساس آن تیم های لیگ دسته اول از 10  روز قبل از شروع بازی‌ها حداقل می بایست نام 14 بازیکن را ثبت کنند. در غیر این هر باشگاهی که در زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ اقدام به ثبت قرارداد با بازیکن را نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته و تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

قرار است رقابت های لیگ دسته اول این فصل فوتبال کشور از روز 14 مرداد ماه با حضور18 تیم آغاز گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llyp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم افزایش سهمیه  صعود صدای لیگ یکی‌ها را در آورد
اعتراض لیگ یکی ها به تصمیم سازمان لیگ؛

تصمیمات سازمان لیگ به کام لیگ برتری ها
لیگ یک تحت تاثیر تصمیمات عجیب؛