//
کدخبر: ۱۹۰۳۲۵ //

همه چیز دست باشگاه پرسپولیس است/دل من با پرسپولیس است!

مدافع تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی با سپاهان حاشیه‌ای به وجود نیاید و بتوانیم این بازی را برنده شویم هر چند که نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

همه چیز دست باشگاه پرسپولیس است/دل من با پرسپولیس است!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نادری در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با السد قطر، بازی با سپاهان در جام حذفی، تمدید قرارداد با پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

* با وجودی که بازی با السد یک بازی تشریفاتی بود، اما عملکرد خیلی خوبی داشتید. 

بله به نظر من هم همینطور است. بازی قشنگی انجام دادیم و با وجود اینکه این بازی برای ما تشریفاتی بود، اما کم نگذاشتیم و در حالی که این بازی برای ما یک بازی تشریفاتی حساب می‌شد، ولی با جان و دل و بازی کردیم. بازی السد مقابل ما آخرین بازی ژاوی بود و خوشحالم که در این بازی روبه‌روی او به میدان رفتم، چرا که من از علاقمندان به تیم بارسلونا هستم و ژاوی بازیکن مورد علاقه من بود. خوشحالم که با او حرف زدم و از او بابت زحماتی که در این سال‌ها برای فوتبال و بارسلونا کشید تشکر کردم. 

* اینکه گفته می‌شد برخی از بازیکنان پرسپولیس به دنبال پیراهن ژاوی بودند و او لباسش را به کسی نداد، صحت دارد؟

من دنبال لباس ژاوی نبودم و فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از بچه‌های تیم هم لباس او را می‌خواستند، چرا که به هر حال هر بازیکنی دوست دارد آخرین لباس فوتبالش را نگه دارد و به همین دلیل کسی پیراهن ژاوی را نخواست. 

* عملکرد پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای نبود که اینقدر زود از این مسابقات حذف شود. فکر می‌کنید دلیل حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه بوده است؟

همه کسانی که بازی‌های ما را دیدند با من هم‌نظر هستند که پرسپولیس نباید حذف می‌شد، چرا که ما عملکرد بسیار خوبی در این بازی‌ها داشتیم. در بازی رفت با پاختاکور گل آفساید و خطا خوردیم، اما داور این گل را قبول کرد، در قطر مقابل السد بازی خوبی انجام دادیم، اما آنجا هم داور گل آفساید این تیم را پذیرفت. ما روی اشتباهات داوری ضربه خوردیم و حداقل شش امتیاز از ما گرفته شد. فکر می‌کنم مشکل اصلی ما همین اشتباهات داوری بود وگرنه ما می‌توانستیم به مراحل بالاتر برویم.

* این هفته بازی حساس با سپاهان در جام حذفی را در پیش داریم. در خصوص این بازی هم صحبت کن.

ما بعد از بازی با السد همه تمرکز خودمان را روی بازی با سپاهان گذاشتیم، حتی بعد از بازی با السد در رختکن هم در این باره صحبت کردیم، امیدوارم که بازی خوب و به دور از حاشیه‌ای را انجام دهیم و بتوانیم برنده از بازی خارج شویم. به نظر من ما می‌توانیم برنده این بازی باشیم به شرط اینکه بازی به حاشیه نرود.

* اما صحبت‌های حاشیه‌ای در خصوص این بازی زیاد است و حتی صحبت‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شاید مسائل حاشیه‌ای تأثیر زیادی در این بازی داشته باشد. 

واقعیتش این است که من هم در خصوص این مسائل چیز‌هایی شنیده‌ام، اما امیدوارم که حاشیه‌ای نباشد و بازی بدون مشکلی انجام دهیم. عزم ما برای پیروزی در این بازی جزم است و امیدوارم که بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. 

* پرسپولیس در لیگ امسال فقط به فولاد در اهواز باخت و این در حالی است که شرایط ورزشگاه این شهر برای بازی مناسب نبود. فکر می‌کنید جو ورزشگاه اصفهان برای این بازی حساس چطور خواهد بود؟ 

امیدوارم وضعیت ورزشگاه اصفهان مثل وضعیت ورزشگاه اهواز نباشد، چرا که در آن بازی داوران می‌خواستند ما را اذیت کنند واین مسئله کاملاً مشخص بود، حتی برای تیم فولاد پنالتی‌ای گرفتند که اصلاً درست نبود و سوت‌های آن بازی کاملا به سود تیم میزبان زده شد. من امیدوارم که در اصفهان این اتفاقات رخ ندهد چرا که ما هم نگران این حواشی هستیم. 

* برانکو خواهان ماندن تو در پرسپولیس شده، اما این در حالی است که قرارداد قرضی تو با پرسپولیس در پایان این فصل فوتبالی تمام می‌شود. برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس داری و یا اینکه تمدید قراردادت به کجا رسیده است؟

همه چیز دست باشگاه پرسپولیس است، اما آن‌ها فعلا اقدامی نکرده‌اند چرا که همه تمرکز ما روی بازی با سپاهان است و می‌خواهیم در این بازی به موفقیت برسیم. دل خود من با پرسپولیس است و دوست دارم اینجا بمانم چرا که هم هواداران لطف خیلی زیادی به من دارند و هم اینکه زیر نظر برانکو می‌توانم پیشرفت کنم، اما با باشگاه بلژیکی قرارداد دارم و اختیار من دست آنهاست. امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند با باشگاه بلژیکی به توافق برسند تا بتوانم در پرسپولیس بمانم.

* مسئولان باشگاه کورتریک بلژیک با خود تو در این باره صحبت کرده‌اند؟ 

نه صحبتی با من نکرده‌اند چرا که آن‌ها هم درگیر لیگ بلژیک هستند، اما می‌دانم که بازی‌های من را زیرنظر دارند. 

* تو هم بازی‌های کورتریک بلژیک را پیگیری می‌کنی؟

بله، من هم از طریق اینترنت سعی می‌کنم بازی‌های این تیم را ببینم و از نتایجش آگاه شوم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان